هند بیش از ۵۲ هزار مبتلای جدید به کرونا را در شبانه روز گذشته شناسایی کرد

مقامات بهداشت هند اعلام کردند در شبانه روز گذشته در این کشور بیش از ۵۲ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که این رقم رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، با شناسایی بیش از ۵۲ هزار مبتلای جدید به کرونا و همچنین ثبت بیش از ۷۷۰ مورد مرگ ناشی از این بیماری در شبانه روز گذشته، هند رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد.

مقامات وزارت بهداشت این کشور اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ هزار و ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند و در همین مدت ۷۷۵ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. به گفته این مقامات این آمار بیشترین ارقام ثبت شده در خصوص کرونا تا به امروز است.

این رقم ثبت شده در روز‌هایی رخ می‌دهد که تمامی محدودیت‌هایی که پیش‌تر با شیوع ویروس کرونا در این کشور اعمال شده بود برداشته شده و تمامی سالن‌های بدنسازی، کلوپ‌ها، مراکز خرید و ... بازگشایی شده‌اند.

بنا بر داده‌های دولت هند، ۶۶.۴۱ درصد مبتلایان شبانه روز گذشته از جنوب این کشور و ایالت‌های آندرا پرادش، تامیل نادو، کارناتاکا و اوتار پرادش شمالی هستند.

تاکنون در هند یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۹۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها ۳۴ هزار و ۹۶۸ هزار نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند. وزارت بهداشت هند روز گذشته اعلام کرد که در ازای هر یک میلیون نفر در این کشور ۱۲۸ هزار و ۵۵۸ آزمایش انجام و در مجموع ۱۸ میلیون و ۱۰۰ تست کرونا از مردم گرفته شده است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۱۷ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۴۰۹ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۷۰ هزار و ۲۰۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۰ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۹۷۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار