قمی: برنامه‌های جودو را با قدرت دنبال می‌کنیم

رئیس سازمان لیگ جودو گفت: بدون توجه به تعلیقی که جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی متحمل شده است، برنامه هایمان را دنبال می‌کنیم.

قمی: بی توجه به تعلیق جودو، برنامه هایمان را با قدرت دنبال می‌کنیمسعید قمی رئیس سازمان لیگ جودو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم اختتامیه سوپر لیگ جودو بیان کرد: متاسفانه ویروس کرونا موجب شد تا مسابقات سوپر لیگ را به اتمام برسانیم و در نهایت نتوانستیم به اهدافی که داشتیم دست پیدا کنیم. یکی از اهداف ما کشف استعداد‌ها در لیگ امید بود تا تیم‌های ملی را تقویت کنیم و حتی در یک هفته مسابقات برگزار شد، اما مجوز‌ها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر نشد و با تبعیت از دستورالعمل‌ها در نهایت به اتمام مسابقات رضایت دادیم.  

او ادامه داد: امیدوارم با ریشه کن شدن ویروس کرونا بتوانیم سوپر لیگ را برگزار کنیم. در مراسم اختتامیه امروز هم تلاش کردیم با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی تجلیل از قهرمانان سوپر لیگ انجام شود. برگزاری این مراسم لازم بود تا هم از حامیان مالی تقدیر شود و هم اینکه زحمات تیم‌های قهرمان به بار بنشیند.

قمی درباره تعلیق ناعادلانه جودوی ایران بیان کرد: تعلیقی که جودوی ایران متحمل آن شد واقعا ناجوانمردانه بود و برخی از عوامل خارجی در این اتفاق دست داشتند, اما می‌دانم با حمایت  وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو این رشته ورزشی رفع تعلیق خواهد شد. درباره مسابقات لیگ نیز به تعلیقی که جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی متحمل شده است نگاهی نداریم و برنامه‌های خودمان را با قدرت اجرا می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید

احمدی: حق جودوی ایران، محرومیت از حضور در رقابت‌های بین المللی نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
این قمی خیلی باحاله ! چهارتیم در سوپرلیگ شرکت داشتند به همه جام و مدال داد و به تیم پنجمی که اصلا شرکت نداشت (نیروی زمینی ) جام اخلاق داد
آخرین اخبار