میراسماعیلی: از انتخابات کمیسیون‌های ورزشی انصراف می‌دهم

رئیس فدراسیون جودو گفت: از انتخابات کمیسیون‌های ورزشی انصراف می‌دهم و اعلام می‌کنم هر عزیزی که در این انتخابات پیروز شود من در کنار او خواهم بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات داخلی کمیسیون‌های ورزشی امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: باعث افتخار من است که امروز در این مراسم حضور پیدا کردم. ما ورزشکاران همیشه به دبنال رقابت هستیم. ما همیشه در کنار هم هستیم. من به عنوان رئیس فدراسیون جودو انصراف خودم را از انتخابات داخلی کمیسیون‌های ورزشی اعلام می‌کنم و می‌گویم هر عزیزی که در این انتخابات پیروز شود من قطعا در کنار او خواهم بود و هر کاری در توانم باشد انجام می دهم.


بیشتر بخوانید


او افزود: بحث من این است که همه چیز باید در چارچوب قانون باشد. به همین دلیل حتی به قلی پور هم گفتیم به دلیل ابهاماتی که وجود دارد در مراسم امروز شرکت نکند. روز ۲۵ خرداد ماه آیین نامه نوشته شد و به تایید هیئت اجرایی رسید، اما کمیته ملی المپیک این آیین نامه را تایید نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
به رییس فدراسیون همگانی تبریک میگه با رییس فدراسیون فوتبال دیدار میکنه با رییس جهانی قزاق کورس دیدار میکنه عضو کمیسیون ورزشکاران میشه برای جودو بجز تعلیق چکار کرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
گویا تمام مشکلات ورزش کشور رو این کمیسیون حل میکنه که اینهمه هیاهوی رسانه ای ایجاد کرده اند . جلسه ای سیصد تومان حق جلسه میگیرند تا دعوا راه بندازند که چی ؟ یکی دوپینگش بعد چندسال افشا میشه که بایدبه رییس سابق فدراسیون ووشو مدال داد! یک رییس فدراسیون دیگه که تابلو عکس رییس کمیته ملی المپیک به جهت پاچه خواری به او میده مورد حمایتش در کمیسیون ورزشکاران قرار میگیره ! معلومه چه خبره ؟
آخرین اخبار