میراسماعیلی: مخالف برگزار شدن آنلاین جلسه دادگاه CAS هستیم

رئیس فدراسیون جودو گفت: مسئولان دادگاه CAS چند روز پیش به ما پیشنهاد دادند که جلسه رسیدگی به پرونده ایران روز ۲۶ شهریور ماه به صورت آنلاین برگزار شود، اما ما با این موضوع مخالفت کردیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه دادگاه حکمیت ورزش "CAS" در رابطه با تعلیق جودوی ایران قرار است روز ۲۶ شهریور ماه در لوزان سوئیس برگزار شود. این در حالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا  مسئولان CAS قصد دارند جلسه رسیدگی به پرونده ایران را به صورت آنلاین برگزار کنند.

این موضوع در حالی مطرح شده که رئیس فدراسیون جودوی کشورمان با آنلاین برگزار شدن جلسه دادگاه به شدت مخالف است و اصرار دارد که این جلسه حتما باید به صورت حضوری برگزار شود.


بیشتر بخوانید


میراسماعیلی در این رابطه اظهار داشت: مسئولان دادگاه حکمیت ورزش چند روز پیش به ما پیشنهاد دادند که دادگاه روز ۲۶ شهریور ماه به صورت آنلاین برگزار شود، اما ما با این موضوع مخالفت کرده و در تلاش هستیم تا بتوانیم از سفارت سوئیس روادید  سفر به این کشور را به دست بیاوریم. روز گذشته ما از طریق وزارت ورزش و وزارت امور خارجه با سفیر سوئیس صحبت‌هایی را انجام دادیم تا هر چه زودتر روادید ما برای حضور در این کشور برایمان فراهم شود. به هر حال امیدوارم تا چند روز آینده بتوانیم روادید سفر به سوئیس را به دست آورده تا دادگاه  به صورت حضوری برگزار شود.

همچنین مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در حاشیه بازدید از فدراسیون‌های ورزشی درباره دادگاه فدراسیون جودو گفت: ۲۶ شهریور ماه نوبت دادگاه CAS برای جودوی ایران است و  افرادی که باید در این جلسه حضور داشته باشند درخواست روادید داده اند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا سفارت سوئیس با درخواست ما مخالفت کرده و در تلاش هستیم تا آن‌ها را متقاعد کرده و بتوانیم هر چه سریع‌تر روادید تیم اعزامی را بگیریم. به هر حال اگر روادید صادر نشود در آن صورت بحث جلسه آنلاین مطرح می‌شود و اگر عدالت در این جلسه رعایت شود هیچ مشکلی بابت آنلاین برگزار شدن جلسه دادگاه CAS نخواهیم  داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
آخه این چه تفکری است که اگر جلسه دادگاه به صورت حضوری نباشد شکست میخوریم ؟
آخرین اخبار