گزینه پیشنهادی ترامپ برای سفارت آمریکا در آلمان معرفی شد

رئیس‌جمهور آمریکا یک نظامی بازنشسته را برای تصدی سمت سفیر این کشور در آلمان در نظر گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد یکی از نظامیان بازنشسته این کشور را برای تصدی سمت سفیر واشنگتن در برلین معرفی کند.

کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد سرهنگ داگلاس مک گرگور گزینه احتمالی دونالد ترامپ برای سفارت آمریکا در آلمان است. در بیانیه کاخ سفید از سرهنگ مک گرگور به عنوان متخصص طراحی نیرو و استراتژی‌های بزرگ یاد شده است.

این نظامی بازنشسته آمریکایی روز دوشنبه در خصوص انتخاب خود از سوی کاخ سفید گفت بی صبرانه منتظر حضور در جلسه استماع در مقابل کمیته روابط خارجی سنا به منظور تائید تصدی سفارت آمریکا در آلمان است. با این حال با توجه به در پیش بودن انتخابات آمریکا، بعید است تائید مک گرگور از سوی سنا به زودی انجام شود.

پیشتر ریچارد گرنل، یار نزدیک ترامپ به عنوان سفیر آمریکا در آلمان خدمت می‌کرد. او بیش از دو سال در سمت سفیر آمریکا در آلمان ماند و با مداخله جویی‌های عجیب و غریب خود در امور داخلی آلمانی‌ها بار‌ها مورد خشم مقامات این کشور قرار گرفت تا جایی که برخی سیاستمداران خواهان استعفای او شده بودند. گرنل در اواسط خرداد از سفارت آمریکا در آلمان استعفا داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار