نارضایتی مردم آمریکا از مدیریت کرونایی ترامپ رکورد زد

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها تنها ۳۲ درصد از مردم آمریکا از نحوه مدیریت ترامپ در مبارزه با شیوع ویروس کرونا حمایت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، بر اساس جدیدترین نظرسنجی که آسوشیتدپرس و مرکز نورک در رابطه با نحوه مدیریت دونالد ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا انجام دادند، نارضایتی آمریکایی‌ها از دونالد ترامپ رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

بر اساس نظرسنجی اخیر، تنها ۳۲ درصد از آمریکایی‌ها الگوی مدیریتی دونالد ترامپ در مقابله با ویروس کرونا را تایید کرده‌اند.  این شمار از حامیان ترامپ کاهشی معادل ۱۲ درصد را نسبت به ماه مارس تجربه کرده است.

در حالی که ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها در ماه مارس از عملکرد اقتصادی ترامپ ابراز رضایت کرده بودند. در نظرسنجی اخیر، این درصد به ۴۸ درصد کاهش یافت.

۱۰۵۷ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند. نظرسنجی مذکور از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ ژوئیه (۲۶ تیر تا ۳۰ تیر) برگزار شد.

درحالی که پیش از این ترامپ معتقد بود که بحث اقتصادی شمار زیادی از آراء مردم آمریکا را متوجه او خواهد کرد، ظاهرا آمریکایی‌ها در این زمینه هم اقبالی به او نشان نخواهند داد. شیوع ویروس کرونا و فقدان یک برنامه جامع برای مبارزه با آن و همچنین مبارزه با خسارت‌های اقتصادی آن موجب شده که محبوبیت ترامپ روز به روز کاهش یابد. هرچند رئیس جمهور آمریکا مدعی است که عمده نظرسنجی‌ها در آمریکا جعلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار