دونالد ترامپ: دولت اوباما و بایدن فاسدترین در تاریخ آمریکا هستند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با حمله به رقیب انتخاباتی خود، دولت اوباما و بایدن را فاسدترین در تاریخ آمریکا خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا امروز در تازه‌ترین اظهارات توییتری خود، دولت اوباما و بایدن را فاسدترین در تاریخ آمریکا خواند و مدعی شد آن‌ها از کمپین انتخاباتی او نیز جاسوسی می‌کردند.

دونالد ترامپ در حساب توییتری خود نوشت: این هفته شما جو بایدن را داشتید که آریزونا را شهری (مهم) خواند. هیچ چیز برای او اهمیتی ندارد؛ چرا که حزب مخالف (رسانه جریان اصلی) همه چیز را- حتی فساد را - لاپوشانی می‌کند. دولت اوباما و بایدن فاسد‌ترین در تاریخ (آمریکا) هستند. آن‌ها حتی از کمپین (انتخاباتی) من هم جاسوسی می‌کردند.

دونالد ترامپ: دولت اوباما و بایدن فاسدترین در تاریخ آمریکا هستند

ترامپ در ادامه با حمله به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: نانسی پلوسی دیوانه گفته من زمانی که مردم را منع کردم و جلوی ورود چینی‌های آلوده را به آمریکا در ژانویه گرفتم، اشتباه کردم. در زمانی که او در خیابان‌های محله چینی‌ها در سان فرانسیسکو در اواخر فوریه در حال رقص بود، ده‌ها هزار جان (با این کار من) نجات داده شد. بایدن با او (نانسی پلوسی) موافقت کرد؛ اما بزودی اذعان کرد که حق با من بود.

دونالد ترامپ: دولت اوباما و بایدن فاسدترین در تاریخ آمریکا هستند

در سایه اعتراضات در آمریکا، ترامپ تلاش دارد تا از هر فرصتی برای انتقاد از رقیب دموکرات خود استفاده کند. این در حالی است که با وجود آنکه چند ماهی بیشتر به انتخابات ماه نوامبر آمریکا نمانده، اعتراضات در شهر‌های مختلف این کشور همچنان در جریان است.

روز گذشته نیز معترضان در شهر اوکلند در ایالت کالیفرنیا، ساختمان دادگستری را به آتش کشیدند و یک مرکز پلیس را نیز تخریب کردند. این در حالی است که گزارش‌ها از پورتلند نیز همچنان حاکی از ادامه اعتراضات و درگیری‌ها دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دیگ به دیگ میگه روت سیاه .
آخرین اخبار