الکاظمی: دولت از هیچ تلاشی برای اجرای عدالت دریغ نخواهد کرد

نخست‌وزیر عراق در دیدار با خانواده و خبرنگار روزنامه الصباح که از سوی عناصر ناشناس تروریستی ربوده شده است، بر تعهد دولت برای پیگیری پرونده‌های آدم‌ربایی و تحویل مجرمان به قانون تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاخباریه، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق بر لزوم پیگیری جنایتکاران و تحویل آن‌ها به دستگاه قضایی از سوی دولت تاکید کرد.

مصطفی الکاظمی در دیدار با خانواده توفیق التمیمی، فعال رسانه‌ای و خبرنگار روزنامه الصباح، اعلام کرد دولت خود را متعهد به پیگری جنایتکاران و مجازات آن‌ها می‌داند.

دفتر نخست‌وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد الکاظمی در این دیدار بر اهتمام جدی دولت برای پیگیری پرونده ربوده شدن التمیمی تاکید کرد. نخست‌وزیر عراق یادآور شد دولت او در پیگیری تمامی پرونده‌های مشابه آدم‌ربایی جدی است.

در بیانیه دفتر نخست‌وزیری عراق به نقل از الکاظمی آمده است چنین جنایاتی تنها به متشنج کردن فضای امنیتی کشور منجر می‌شود و دستاورد‌های امنیتی عراق را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. دولت از هیچ تلاشی برای رساندن جنایتکاران به مجازات اعمال خود مضایقه نخواهد کرد.

توفیق التمیمی از فعالان رسانه‌ای عراقی است که در اوایل ماه مارس از سوی عناصر ناشناس تروریستی ربوده شد و هیچ اطلاعی از سرنوشت او در اختیار نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار