ادعای جدید «لاکهید مارتین» درباره بالا بردن قدرت نظامی پنتاگون نسبت به چین

«لاکهید مارتین» شرکت تجهیزات نظامی آمریکا از تجهیز پنتاگون به فناوری ۵G در آینده خبر داد و مدعی حفظ قدرت نظامی آن در مقابل چین شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه دیفنس وان، «جسم تسلیت» رئیس جدید شرکت هوافضا و تجهیزات نظامی لاکهید مارتین در جدیدترین بیانیه خود از تجهیز پنتاگون به فناوری ۵G در آینده خبر داد و مدعی حفظ جایگاه نظامی آمریکا بالاتر از چین شد.

او از در اختیار قرار دادن جزئیات این موضوع امتناع کرد، اما اظهار داشت این شرکت در نظر دارد «شیوه‌های جدید فناوری و مشارکت‌های جدید با شرکت‌های بزرگ تکنولوژی» را اتخاذ کند.

او  به تحلیلگر وال ‌استریت گفت: «درنظر داریم از تکنولوژی در فناوری هوافضا و تجهیزات نظامی خود استفاده کنیم.»

«تسلیت» که سال‌ها به عنوان مدیر «برج آمریکا» که پیشتاز در عرصه تکنولوژی وایرلس و زیرساخت‌های آن است، فعالیت کرده در این باره گفته است: «پنتاگون باید شرکت‌هایی را به کار گیرد تا خود را با به روزترین فناوری ۵G  تجهیز کند.»

او در ادامه اذعان داشت باید این وزارت خانه (پنتاگون) را متقاعد کنیم که به تحقیقات بزرگی در به روزرسانی فناوری خود نیاز دارد و همچنین باید از دولت کمک بگیرد تا ما و دیگر شرکت‌های مهم همکارانی را برای ارتقای تجهیزات نظامی آمریکا در نظر بگیریم.

این اظهارات در حالی از سوی مدیر جدید لاکهید مارتین مطرح شده است که در چندماه گذشته تجهیز تسلیحات نظامی به فناوری ۵G برای پنتاگون اولویت اساسی محسوب می‌شود.

سخنگوی لاکهید مارتین نیز این باره گفته است: «ما به این نتیجه رسیدیم که تجهیز به این فناوری در قرن حاضر امکان سرعت، دقت و اعتماد بالا به دستگاه‌های نظامی را فراهم می‌کند. ما در نظر داریم تجهیزات نظامی آمریکا را از هر نظر جلوتر از کشورهایی مانند چین نگه داریم و لاکهید به این امر واقف است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار