ترامپ ماسک زدن خود را نشانه میهن‌پرستی دانست!

رئیس‌جمهور آمریکا که به نقض پروتکل‌های بهداشتی در میانه شیوع ویروس کرونا شهره است، ماسک زدن خود را اقدامی میهن‌پرستانه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه برای اولین بار با قرار دادن تصویر ماسک زدن خود در صفحه توییترش، آن را اقدامی میهن پرستانه در بحبوحه شیوع ویروس کرونا توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که به دنبال این تصویر منتشر کرد، آورد: ما در تلاش برای شکست ویروس نامرئی چینی با هم متحد هستیم و خیلی‌ها معتقدند در شرایطی که نمی‌توان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد، ماسک زدن اقدامی میهن پرستانه محسوب می‌شود.

ترامپ ماسک زدن خود را نشانه میهن پرستی دانست!

ترامپ که برغم تاکید کارشناسان و پزشکان ماه‌ها بدون ماسک در انظار عمومی دیده می‌شد و براحتی پروتکل‌های بهداشتی را نادیده می‌گرفت، مدعی شد: هیچکس از من، رئیس جمهور محبوب شما، میهن پرست‌تر نیست.

این در حالی ست که ترامپ بار‌ها مخالفت خود با اجباری شدن ماسک را اعلام کرده است. رئیس جمهور آمریکا حتی در جایی عنوان کرد ماسک به ابزار سیاسی در دست مخالفان او تبدیل شده است.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت به صدور دستوری ملی برای الزام افراد به زدن ماسک برای مقابله با شیوع کرونا فکر نخواهد کرد. این در حالی است که مقامات بهداشتی آمریکا و نیز کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از مردم خواسته‌اند برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس از ماسک استفاده کنند.

آمریکا همچنان با بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا رکورددار کشورهای دنیاست.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۹
واي به حال آمريكاييا كه رئيس جمهورش بعد از كشتن دويست هزار نفر تازه ماسكو قبول كرده تازه اونم بزور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۳۱ تير ۱۳۹۹
چه طور یهو نظرش عوض شد
آخرین اخبار