دلخوش در صحن علنی؛

فتیله قیمت قیر دست چند شرکت خصوصی است

نماینده مجلس یازدهم تقاضای دو فوریت طرح اصلاح بند ه تبصره ۱ قانون بودجه را مطرح و درباره آن توضیح داد.

فتیله قیمت قیر دست چند شرکت خصوصی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کاظم دلخوش، نماینده مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در توجیه تقاضای دو فوریت طرح اصلاح بند ه تبصره ۱ قانون بودجه گفت: سال‌های گذشته مجلس شورای اسلامی این بند از قانون بودجه را در موضوع قیر و وکیوم باتم(وی بی) وارد دستور کار و مصوب می‌کرد.

او ادامه داد: سالانه قیر روستا‌ها و شهر‌ها، بنیاد مسکن، راه و ترابری، آموزش و پرورش و مالچ پاشی در مناطق کویری از سوی مجلس تصویب می‌شد، اما متاسفانه سال گذشته نمایندگان به خاطر کرونا و  محدودیت عملکرد کمیسیون بودجه، این بند را حذف کردند.


بیشتر بخوانید


دلخوش اظهار کرد: امروز در شهر‌ها و روستا‌های مختلف مردم یکی از نیاز‌های ضروری از جمله آسفالت راه‌های روستایی، شهری، مدارس و شبیه آن را از دست داده‌اند و اعتباراتی به روستا‌ها داده‌اند که جوابگوی نیاز مردم نیست.

نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: در این طرح دو فوریتی بند مذکور احیا شده است؛ یعنی در مورد وی بی، شرکت ملی نفت مکلف است ۲ میلیون تن از محل خوراک تحویلی به پالایشگاه‌ها تأمین کند. 

او گفت: امروز ۶ میلیون تن قیر تولید می‌شود، اما نه صادرات داریم و نه به درستی به شهر‌ها و روستا‌ها تحویل داده می‌شود. فتیله قیمت قیر دست چند شرکت خصوصی است و قیمت قیر به ۵ میلیون تومان رسیده است. کمیسیون عمران باید با دستگاه‌های ذیربط و نظارتی مسئله نظارت بر موضوع قیر را مطرح کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن علنی ، قیر رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار