نظری خطاب به وزیر راه و شهرسازی:

وضعیت اجاره‌بها بسیار اسفناک است/ وزارت راه برنامه‌ای برای اجاره مسکن ندارد

نماینده خلخال گفت: وضعیت اجاره‌خانه بسیار اسفناک است و وزارت راه و شهرسازی برنامه جامعی برای اجاره مسکن و تولید آن ندارد.

وضعیت اجاره‌بها بسیار اسفناک است/ نظارت بر پیمانکارها را دنبال کنیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید غنی نظری، نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز در نقد عملکرد وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وضعیت اجاره‌خانه بسیار اسفناک است، اظهار کرد: کسی پاسخگوی این مسئله نیست؛ وزارت راه و شهرسازی برنامه جامعی برای اجاره مسکن و تولید آن ندارد.

او ادامه داد: امروز با حقوق ۵۰ سال هم نمی‌توان خانه خرید. در دولت تدبیر و امید که قرار بود امید تزریق شود، امروز جوانان نمی‌توانند ازدواج کنند و عملاً گسترش ناامیدی رخ می‌دهد.

نظری بیان کرد: چرا قانون اجاره بر خانه‌های خالی اجرایی نمی‌شود؟ دو میلیون و هشتصد هزار خانه خالی به بازار ارائه نشده است. وزارت راه در این باره چه برنامه‌ای دارد؟

نماینده خلخال و کوثر گفت: امسال، سال «جهش تولید» است و روستاها مرکز تولید هستند، چرا به راه‌های روستایی توجه جدی نمی‌شود؟ امروز در حوزه انتخابیه‌ام روستاهایی با ۲۰۰ خانوار جاده مناسبی ندارند و پروژه‌های راهسازی هم متأسفانه شتاب موثری ندارند. حرکتشان لاک پشتی است و نگذارید انتظار مردم بین نسلی شود.

نظارت بر پیمانکارها را دنبال کنید

نظری افزود: نظارت بر پیمانکارها را دنبال کنید که بسیار ضعیف است و قیر با کیفیت پایین استفاده می‌شود.

او یادآور شد: چرا ستاد بازآفرینی شهری با سستی مدیریت می‌شود و اقدام جدی و اساسی برای مصوبات محکم صورت نمی‌گیرد؟

نماینده خلخال و کوثر همچنین به مشکلات حوزه انتخابیه اش اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
وزیر راه و شهرسازی استیضاح شود چون دلالان بخش مسکن هنوز از چرخه ساخت و ساز خارج نشدند .
آخرین اخبار