نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

ایجاد مشکلات اقتصادی، در اولویت طرح‌های دشمن

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز مسئله اقتصادی در اولویت طرح‌های دشمن قرار دارد تا به وسیله آن ما را از پای درآورند.

ایجاد مشکلات اقتصادی، در اولویت طرح‌های دشمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در جلسه ستاد استانی گام دوم رزمایش کمک مومنانه؛ گفت: سرفرازی ایران برای مبارزه با ویروس کرونا دشمنان را سخت عصبانی کرده است به طوری که با تحریم‌های اقتصادی تلاش می‌کنند ما را از پای درآورند.

او افزود: با رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی از اجرای گام دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد و گفت: در مرحله دوم این رزمایش علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم، لوازم التحریر و تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


او  افزود: خراسان جنوبی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه به لحاظ میزان کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در مقام نخست کشور قرار گرفت.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان هم از افزایش ۴ برابری کمک مردم به مراکز نیکوکاری از ابتدای سال خبر داد و بیان کرد: در این مدت حدود یازده و نیم میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار