از مرداد ماه؛

آغاز گام دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی

گام دوم رزمابش کمک‌های مومنانه با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا، از مرداد ماه امسال در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی امروز درنشست هماهنگی توزیع کمک‌های مومنانه استان، گفت: گام دوم رزمایش کمک مومنانه با رویکرد احسان و تعاون آغاز می‌شود که مرحله نخست از روز جمعه ۱۰مردادماه، مرحله دوم در دهه اول محرم و مرحله سوم در دهه آخر صفر برگزار می‌شود.

 او افزود: در گام دوم رزمایش کمک مومنانه با توجه به تورم ایجاد شده، ارزش ریالی بسته‌های معیشتی حداقل ۳۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

سردار قاسمی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مرکزی برای مدیریت کمک‌ها بیان کرد: در اجرای رزمایش قبلی، پراکنده کاری درشناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی وجود داشت که امیدواریم در گام دوم با اصلاح این معایب، بتوانیم بهتر و شایسته‌ترعمل کنیم.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی با قدردانی از مردم، خیران و مسئولان در برگزاری گام نخست رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار کرد: در این مرحله ۱۳۶ هزار و ۲۱۴ بسته معیشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

کمک بیش از ۱۱ میلیاردی مردم در گام نخست رزمایش کمک‌های مومنانه

مردم نوع دوست و نیکوکار خراسان جنوبی در گام اول رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که از این میزان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نقدی و ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز به صورت غیر نقدی اهدا شد.

به گفته سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بیش از ۴۳ هزار بسته معیشتی با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به دست اقشار آسیب پذیر استان رسید.

 او ادامه داد: در گام دوم رزمایش کمک‌های مومنانه هم پیش بینی شده است در قالب برنامه"نذر قربانی" هزار و ۵۰۰ راس دام با کمک خیران، میان نیازمندان توزیع شود.

سلم آبادی بیان کرد: در ادامه کمک‌های مومنانه، در ایام محرم هم ۴۰۰ هزار پرش غذای گرم با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی بین اقشار نیازمند استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار