آتش سوزی منزل مسکونی در مهاباد مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: ماموران آتش نشانی شعله‌های آتش را که به جان یک باب منزل مسکونی افتاده بود مهار کردند.

احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: دیروز حوالی ساعت ۱۷ با تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در این شهرستان بلافاصله یک گروه از نیرو‌های سازمان برای اطفاءحریق و جلوگیری از گسترش آن به محل اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه علت حادثه اتصال سیم کشی هود آشپزخانه بوده است، افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته  اما به سقف، دیوار، اسباب و اثاثیه خانه خسارت وارد شده است.

احمدی ادامه داد: در حین آتش سوزی ساکنین منزل مذکور در خانه نبودند و نیرو‌های آتش نشانی با کمک همسایه‌ها و شکستن شیشه پنجره به داخل آشپزخانه رفته و آتش را خاموش کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه  آتش سوزی بخصوص در عرصه‌های منابع طبیعی با شماره تلفن ۱۲۵ تماس بگیرند.

سازمان آتش‌نشانی در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.