گردهمایی ترامپ در نیوهمپشایر لغو شد

مسئولان کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ امروز به بهانه احتمال وقوع توفان، از لغو گردهمایی انتخاباتی او در نیوهمپشایر خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، با شیوع فزاینده ویروس کرونا در آمریکا و افزایش شمار مرگ و میر مبتلایان به این ویروس، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از ترس حضور کم حامیانش، برگزاری تجمع انتخاباتی امروز او را به تعویق انداختند.

کمپین انتخاباتی ترامپ که قرار بود امروز (شنبه) گردهمایی انتخاباتی را با حضور طرفداران وی در شهر «پورت موث» ایالت نیوهمپشایر برگزار کند، شب گذشته اعلام کرد به دلیل نگرانی‌های امنیتی و احتمال وقوع توفان‌های گرمسیری گردهمایی را به تعویق انداخته است.

بر خلاف گردهمایی اوکلاهما و به دلیل نگرانی‌های بهداشتی از شیوع کرونا در فضای آزاد، این تجمع انتخاباتی بنا بود در محوطه یک فرودگاه برگزار شود، اما با تمام این تدابیر نیز مراسم انتخاباتی به تعویق افتاد.

ماه گذشته ترامپ برخلاف تمام توصیه‌های کارشناسان بهداشت درباره ویروس کرونا، گردهمایی انتخاباتی خود در اوکلاهما را برگزار کرد. تنها چند روز پس از این مراسم چندین نفر از افرادی که در این کمپین انتخاباتی حضور داشتند، به ویروس کرونا مبتلا شدند.

براساس گزارش‌ها، در تجمع پیشین ترامپ در کمپین انتخاباتی اوکلاهما که در یک سالن سرپوشیده با ۱۹ هزار نفر گنجایش برگزار شد تنها ۶ هزار و ۲۰۰ نفر حضور داشتند.

مقام‌های انتخاباتی ترامپ لغو و تعویق گردهمایی نیوهمپشایر را از روی دلایل آب و هوایی و وقوع توفان اعلام کرده‌اند. این در حالی است که سازمان هواشناسی این ایالت روز شنبه را تا ظهر بارانی اعلام کرده است و مراسم انتخاباتی ترامپ قرار بود ساعت هشت شب برگزار شود.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری این کشور است که در سوم نوامبر ۲۰۲۰ (سیزدهم آبان ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار