نامگذاری بلواری در تبریز به نام "تراختور"

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: در جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز بلواری به نام تراختور تعیین و نامگذاری شد.

نامگذاری بلواری در تبریز به نام به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سعید حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز  گفت: بر اساس پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و در راستای ارج نهادن به جایگاه ویژه تراکتور و هواداران این تیم مردمی، نامگذاری مکانی به نام این تیم در دستور کار شورای نامگذاری قرار گرفت و مقرر شد از تقاطع شهید کسایی تا زیرگذر کارخانه تراکتورسازی به نام تراختور نامگذاری شود.

او افزود: نام مصطلح تراکتور بین هواداران این تیم "تراختور" است و همین عبارت در تابلوی این بلوار نقش خواهد بست.

او تاکید کرد: بر اساس نشست‌های مقدماتی و توافقات انجام شده، المانی ویژه در جهت معرفی این تیم مردمی و جایگاه هواداران تیم در یکی نقاط شهر نصب می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با آرزوی موفقیت روزافزون برای این تیم به ویژه در رقابت‌های آسیایی گفت: تراختور به عنوان یکی از تیم‌های پرطرفدار جهان و قهرمان دو دوره جام حذفی مطرح است و یکی از سرمایه‌های اجتماعی شهرمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار