بسته اخبار حوادث امروز ۵ تیر ماه ۹۹؛

کشف بیش از ۶۶۷ تن کود شیمیایی احتکار شده در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۵ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۵ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۶۶۷ تن کود شیمیایی احتکار شده در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۶۶۷ تن و ۹۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در سوله‌ای به ارزش ۱۸ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در سوله کارخانه‌ای در ورودی تفرجگاه "فندقلو" ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافتند.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی مشترک از پلیس اردبیل و نمین ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۶۶۷ تن و ۹۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری یک نفر در رابطه با کشفیات به دست آمده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کود‌های شیمیایی احتکار شده را ۱۸ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه متهم دستگیر شده قصد توزیع خارج از شبکه کود‌های شیمیایی را داشت، تصریح کرد: کود‌های شیمیایی کشف شده با هماهنگی‌های به عمل آمده تحویل سازمان جهاد کشاورزی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.