خسروی وفا: رضایی استعفا نکرده است/ حقوق قهرمانان پارالمپیک از هفته آینده پرداخت می‌شود

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره شرایط حاکم در ورزش کشور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه برنامه روز المپیک در مورد استعفای هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: هنوز استعفایی از او دریافت نکرده‌ام. رضایی تنها این موضوع را در هیئت رئیسه کمیته پارالمپیک مطرح کرد و گفت که می‌خواهد از ورزش فاصله بگیرد.

او افزود: همه اعضاء با درخواست او مخالفت کردند و از او خواسته شد که دبیرکلی یا سرمربیگری تیم ملی را ادامه دهد، چون نبود رضایی به ورزش کشور ضربه وارد خواهد کرد.

خسروی وفا ادامه داد: استعفایی هنوز صورت نگرفته و از دیدن برخی خبر‌ها در رسانه‌ها تعجب کردم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درمورد وضعیت کلی رشته‌های پارالمپیکی گفت: همه رشته‌ها تعطیل هستند. با تصمیمی که ستاد عالی توکیو و ستاد عالی پارالمپیک گرفته شد، مقرر شد تا ما ورزش‌ها را مدیریت کنیم تا مسابقات به صورت غیرمتمرکز برگزار شود. با توجه به اینکه احتمال ابتلای ورزشکاران پارالمپیک به کرونا و بیماری‌های دیگر بیشتر از سایر مردم است ما باید بیشتر مراعات کنیم.

خسروی‌وفا در مورد پرداخت حقوق به ورزشکارانی که سهمیه کسب کرده‌اند، اظهار داشت: این تصمیمی است که ستاد باید بگیرد، اما طلایی‌های پارالمپیک هفته آینده حقوق خود را دریافت خواهند کرد. در مورد سایر مدال‌آوران هنوز تصمیمی گرفته نشده، چون وضعیت بودجه ما هنوز مشخص نیست.

او در پایان گفت: امیدوارم سیامند رحمان الگویی برای جامعه ورزشی کشور باشد. او فاصله زیادی از تکبر و غرور و خودنمایی داشت. سیامند وابستگی زیادی به خانواده، اخلاق و منش‌های پهلوانی داشت و امیدوارم تا سال‌های سال بتواند الگوی خوبی برای ورزشکاران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار