سلیمی: باید ارتباطات خوبی با فدراسیون جهانی وزنه برداری برقرار کنیم

قهرمان وزنه برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: تغییرات در فدراسیون جهانی وزنه برداری خیلی مهم است و باید ارتباطات خودمان را تقویت کنیم.

سلیمی: باید ارتباطات خوبی با فدراسیون جهانی وزنه برداری برقرار کنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور قهرمانان اظهار داشت: پس از حضور صالحی امیری در کمیته ملی المپیک بحث تکریم و احترام به پیشکسوتان مطرح شد. قرار است هر ماه ۵ سردیس از قهرمانان رونمایی شود.

او در مورد وضعیت وزنه‌برداری ایران در فاصله یک سال تا آغاز رقابت‌های المپیک توکیو گفت: وزنه‌برداری همیشه شانس کسب مدال در المپیک را دارد. همیشه تلاش کردیم در این بازی‌ها موفق باشیم. در چند دوره اخیر هم وضعیت به همین شکل بوده است. نفرات خوبی داریم و امیدوارم در المپیک اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ دهد.


بیشتر بخوانید:

سلیمی درباره تغییر و تحولات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در ماه‌های اخیر اظهار داشت: این موضوع می‌تواند اتفاقات خیلی خوبی را برای ما به همراه داشته باشد. البته در صورتی که سیاست‌گذاری خوبی داشته باشیم و ارتباطات خودمان را تقویت کنیم. امیدوارم بتوانیم کرسی خوب و تاثیرگذاری را در اختیار بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار