تکلیف قهرمان لیگ فوتبال امارات مشخص شد

سازمان لیگ فوتبال امارات متحده عربی تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط کننده فصل ۲۰-۲۰۱۹ را مشخص کرد.

لیگ فوتبال اماراتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فوتبال امارات متحده عربی روز گذشته پس از آن که رای به پایان رقابت‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر این کشور داد، با برگزاری نشستی تصمیم گرفت که هیچ تیمی را به عنوان قهرمان این فصل معرفی نکند.

پس از نشست مجمع عمومی فوق العاده، با هماهنگی اتحادیه فوتبال امارات که به منظور بحث و گفت‌وگو درباره پیامد‌های لغو لیگ برتر برگزار شده بود، این تصمیم گرفته شد.

در این جلسه همچنین تایید شد که هیچ تیمی به لیگ دسته اول سقوط نخواهد کرد و هیچ تیمی هم از دسته پایین‌تر به لیگ برتر صعود نکند و رقابت‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر امارات متحد عربی با همان ۱۴ باشگاه فعلی برگزار شود.


بیشتر بخوانید:


قبل از این که لیگ برتر امارات به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود، شباب الاهلی دبی با ۴۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشت و پس از این تیم، تیم العین فاتح ۱۳ دوره این رقابت ها، با ۳۷ امتیاز در رتبه دوم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محب
۲۰:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
حالا بعضی ها همین را بهانه میکنن ، چرا آلمان ، اسپانیا ، ایتالیا و ... را ملاک قرار نمیدن ؟ امارات از نظر آب و هوایی هم شرایط برگزاری نداره ، ولی هر چی بگید ، جام چهارم پیاپی در راهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
قابل توجه فدراسیون، وزیر و سوگولی لیگ
فساد شاخ و دم نداره
آخرین اخبار