قرعه کشی مسابقات فوتبال زیر ۱۶ و ۱۹ سال قهرمانی آسیا

قرعه کشی مسابقات فوتبال زیر ۱۶ و ۱۹ سال قهرمانی آسیا، فردا در مقر AFC برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی مسابقات فوتبال زیر ۱۶ سال ۲۰۲۰ آسیا در بحرین و ۱۹ سال ۲۰۲۰ آسیا در ازبکستان، فردا (پنجشنبه) در شهر کوالالامپور مالزی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به ترتیب در ساعت ۱۴:۳۰ و ۱۶:۳۰ (۱۱ و ۱۳ به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

هر ۲ رقابت برای تیم‌های جوان آسیا بسیار مهم خواهد بود، زیرا چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال پرو را کسب خواهند کرد و ۴ تیم برتر مسابقات زیر ۱۹ سال قاره کهن نیز به جام جهانی زیر ۲۰ سال اندونزی راه خواهند یافت.

۱۶ تیم حاضر در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا، به چهار گروه تقسیم می‌شوند و بر اساس آخرین رنکینگشان سید بندی خواهند شد که بحرین میزبان مسابقات در سید ۱ قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:


همه نگاه‌ها به ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و فاتح سه دوره این رقابت‌ها خواهد بود که در کنار تاجیکستان و کره جنوبی تیم‌های دوم و سوم رقابت‌های سال ۲۰۱۸ در گلدان یک قرار خواهند گرفت.

استرالیا و کره شمالی، قهرمان سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴، به همراه اندونزی و همچنین عمان، قهرمان سال های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰، در گلدان شماره ۲ جای خواهند گرفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان، قهرمان سال ۲۰۰۸، به همراه هند و یمن (نایب قهرمان سال ۲۰۰۲) و عربستان سعودی قهرمان ۲ دوره این بازی‌ها در گلدان ۳ خواهند بود.

در حالی که چین، ازبکستان، قطر و امارات متحده عربی در گلدان ۴ جای خواهند گرفت. در رقابت‌های زیر ۱۹ سال قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ نیز تیم‌ها به شرح زیر تقسیم بندی خواهند شد.

عربستان قهرمان دوره قبل در کنار ازبکستان میزبان، جمهوری کره (موفق‌ترین تیم این مسابقات با ۱۲ عنوان قهرمانی) و قطر در گلدان ۱ قرار خواهند داشت.

ژاپن که اولین قهرمانی خود را در سال ۲۰۱۶ کسب کرده بود، با تاجیکستان و استرالیا (نایب قهرمان سال ۲۰۱۰) و اندونزی، میزبان رقابت‌های آینده جام جهانی زیر ۲۰ سال، در گلدان ۲ جای دارند.

مالزی و عراق (فاتح چهار دوره این بازی ها) به همراه ویتنام و کامبوج که از سال ۱۹۷۴ اولین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کنند، در گلدان شماره ۳ خواهند بود.

تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال کشورمان، فاتح ۴ دوره این رقابت‌ها در کنار بحرین میزبان سال ۲۰۱۶ و یمن و لائوس در گلدان شماره ۴ قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار