رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد؛

معرفی سرپرست جدید حراست دبیر جدید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی ایلام

کریمیان گفت:سرپرست جدید حراست و دبیر جدید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و کارکنان اداره حراست؛ سرپرست جدید حراست و دبیر جدید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد.

 در ابتدا کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه؛ با بیان اینکه مسئولیت‌ها امانتی در نزد افراد می‌باشند، گفت: معمولاً در هر سیستم و مجموعه‌ای مسئولیت‌ها در بین افراد دست به دست می‌شود و آنچه که مهم خواهد بود، خدمت صادقانه و دلسوزی و تلاش برای ارتقاء سطح خدمات توسط مسئولان مربوطه است.

محمد کریمیان افزود: حراست یکی از جایگاه‌های مهم و حساس در هر مجموعه‌ای است که انصافاً جناب آقای نظری در سال‌های اخیر به خوبی توانسته اهداف و برنامه‌های این حوزه را عملی نماید.

او اعلام کرد: حفاظت و صیانت از داشته‌ها، منابع و نیروی انسانی در سطح دانشگاه از شایستگی‌های مجموعه مسئول و کارشناسان مجموعه حراست دانشگاه بوده که در این رابطه جناب آقای دکتر نظری نهایت تلاش و اهتمام خود را برای حفظ دستاورد‌ها و سرمایه‌های دانشگاه به کار بسته اند که قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: جناب آقای علی‌رحمی نیز یکی از افراد شایسته، دلسوز و متعهدی است که قطعاً در سمت مسئول حراست دانشگاه منشاء خدمات ویژه و ارزنده خواهد بود و ان‌شاءالله با استفاده از تجربیات خود و همکاری و تعامل مسئولان دانشگاه و تلاش و جدیت مجموعه همکاران حراست در راه اعتلای این حوزه گام‌های موثری بردارد.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مثبت و مهم دبیرخانه هیات امنای دانشگاه اضافه کرد: این حوزه نیز یکی از واحد‌های است که می‌تواند در راستای ارتقاء سطح خدمات و منابع و منافع دانشگاه موثر باشد.

او ادامه داد: جناب آقای فرهاد شریفی سال‌ها در جایگاه دبیر هیات امنای دانشگاه زحمات و تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه‌ای داشته‌اند که از این اهتمام و جدیت ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم که جناب آقای علی برجی به عنوان رئیس جدید دبیرخانه هیات امنای دانشگاه به عنوان یک فرد دلسوز و متعهد بتواند در این عرصه با رایزنی و پیگیری‌های موثر در سطح وزارت، در این حوزه بدرخشد.

در بخش دیگری از این جلسه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به امانتداری در مسئولیت‌ها و تلاش برای خدمت مردم و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه؛ از خدمات و تلاش‌های صادقانه و ارزشمند جناب آقای احسان نظری مدیر سابق حراست دانشگاه و جناب آقای فرهاد شریفی رئیس سابق دبیرخانه هیات امنای دانشگاه تقدیر نمود و ضمن تبریک انتصاب  مصطفی علی‌رحمی به عنوان سرپرست جدید حراست و  علی برجی به عنوان سرپرست جدید دبیرخانه هیات امنای دانشگاه؛ برای آنان در راه تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه کاری آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این جلسه مدیر سابق حراست دانشگاه ضمن تقدیر از حضور مسئولان دانشگاه و کارکنان حراست در مراسم تکریم خود؛ با اشاره به اینکه در ۵ سال اخیر تلاش خود را برای خدمت به مردم و سیستم به کار گرفته‌ام افزود: در این مدت تلاش کرده‌ام که نهایت این مسئولیت، رضای الهی و تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه کاری باشد.

احسان نظری اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت با عنایت مسئولان و تلاش مجموعه همکاران و حراست؛ دانشگاه علوم پزشکی در بین دستگاه‌های استانی نمود ارزشمندی به لحاظ عملکرد حراست داشته که از همکاران ارجمندم بواسطه این تلاش و اهتمام تشکر می‌کنم.

او بیان کرد: یکی دیگر از دستاورد‌های حراست دانشگاه، کسب رتبه برتر در ۴ سال متوالی در بین دستگاه‌های اجرایی استان بود که نشانگر تعهد و مسئولیت پذیری و اقتدار این حوزه است.

مدیر سابق حراست دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر حراست دانشگاه در اوج قرار دارد، یادآور شد: این دستاورد ارزشمند حاصل توجه و عنایت ویژه مسئولان خصوصاً ریاست محترم دانشگاه و تعامل و همکاری مسئولان و تلاش همکارانم در حوزه حراست بوده است.

نظری بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی و همچنین مقابله با بیماری کرونا در سطح استان با مدیریت ارزشمند جناب آقای دکتر کریمیان درخشش شایسته‌ای داشته است.

او در خاتمه سخنان خود ضمن تبریک انتصاب آقای علی‌رحمی به عنوان سرپرست جدید حراست دانشگاه؛ برای وی آرزوی موفقیت نمود و از همکاران مجموعه حراست درخواست کرد که بالاترین میزان همکاری و همراهی را با ایشان داشته باشند.

در ادامه نیز سرپرست جدید حراست دانشگاه ضمن تقدیر از حضور مسئولان در مراسم معارفه خود و تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه در جهت اعطای مسئولیت خطیر و سنگین حراست دانشگاه به او؛ ابراز امیدواری کرد که با تلاش و اهتمام همکاران مجموعه حراست در سایه توجه و عنایت ریاست محترم دانشگاه و همکاری و تعامل مثال‌زدنی معاونین و مدیران حوزه‌های مختلف بتواند در راستای تحقق اهداف حوزه حراست گام‌های موثری بردارد.

مصطفی علی‌رحمی ادامه داد: جناب آقای نظری به عنوان مدیر حراست دانشگاه منشا خدمات و تلاش‌های بسیار شایسته‌ای بوده‌اند که قطعاً نام نیک ایشان در اذهان همه ما در عرصه حفاظت و صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌ها در سطح دانشگاه ماندگار خواهد ماند.

او همچنین در بخش دیگری از سخنانش حفظ شأن و کرامت انسانی در سطح مجموعه حراست دانشگاه را از اولویت‌های کاری خود اعلام نمود و خاطرنشان کرد که اگر همه ما احساس کنیم نظارت واقعی بر اعمالمان از سوی خداوند متعال است، هیچگاه دچار لغزش نخواهیم شد.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.