مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هلیلان خبر داد؛

اعتبار جدید به حوزه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان اختصاص داده شد

فاطمه کریمی گفت:استاندار ایلام به حوزه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان ۲میلیارد ریال اعتبار جدید اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛فاطمه کریمی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هلیلان گفت: با عنایت نماینده عالی دولت و دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام مرکز جامع سلامت پیاز آباد در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در سفر یکروزه خود به هلیلان از پروژه مرکز خدمات جامع سلامت پیازآباد بازدید بعمل آورد.

در جریان این بازدید جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ایلام ضمن خیرمقدم به استاندار و معاونین ایشان و مدیران دستگاههای اجرایی استان به ضرورت احداث چنین طرح‌های بهداشتی درمانی در مناطق محروم اشاره و ابراز نمود که شهرستان هلیلان از محروم‌ترین مناطق استان است که به توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان نیازمند است.


صادقی فر بیان کرد: بیش از ۷ میلیارد ریال(۷۰۰ میلیون تومان) تجهیزات و اعتبارات حوزه بهداشت ودرمان برای شبکه نوپای هلیلان خریداری و اختصاص یافته است.

او ادامه داد: دوری این شهرستان از مرکز استان ما را به سوی ارائه خدمات بهداشتی مطلوبتر سوق می دهد لذا خدمات‌دهی به جمعیت پرخطر و مادران باردار در این شهرستان باید به گونه ای باشد که آنان را از خدمات مرکز استان و شهرستانهای همجوار بی‌نیاز سازد.

فاطمه کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان هم در بخش دیگری از این بازدید ضمن خیرمقدم به استاندار و همراهان ایشان، از توجه ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام و معاونین دانشگاه ابراز امیدواری کرد که در سایه این حمایت‌ها بتواند با تلاش همکاران خدمات ارزنده و مناسبی به مردم شهرستان هلیلان ارائه کند.

کریمی همچنین از توجه ویژه استاندار محترم ایلام به مسائل و موضوعات مربوط به حوزه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: با مساعدت و کمک مسئولان خصوصاً استاندار محترم، چالشهای حوزه بهداشت و درمان در این منطقه محروم به حداقل برسد.

او همچنین با اشاره به تسریع در روند احداث و بهره برداری از این طرح بهداشتی درمانی اظهار امیدواری کرد و گفت: ان شاءالله با همت مدیران دانشگاه و شبکه، مرکز خدمات جامع سلامت پیازآباد در کوتاهترین زمان ممکن جهت خدمت رسانی در اختیار مردم عزیز و محروم این منطقه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که در بخش دیگری از این برنامه صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت توحید بازدید کرد و خدمات رسانی و امکانات و تجهیزات و نیازهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان را مورد ارزیابی قرار داد.

او همچنین با مردم ساکن پیازآباد دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات بهداشتی درمانی آنها قرار گرفت و تاکید کرد:  اگر خانوارهای ساکن این منطقه افراد دارای بیماریهای خاص هستند و یا اینکه دارای بیمارانی می باشند که نیازمند جراحی‌های پرهزبنه هستند، مراتب را به مدیر شبکه این شهرستان اعلام نمایند تا جهت مساعدت‌های مالی و درمانی به موسسه های خیریه معرفی شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.