افتتاح چند طرح در طارم سفلی

سه طرح در شهر سیردان طارم سفلی با حضور استاندار قزوین به بهره بردای رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  با حضور استاندار قزوین مخزن بتنی آب شرب شهر سیردان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مخزن با اجرای خط انتقال آب به طول ۳/۲ کیلومتر در ابعاد ۵۰۰ متر مکعب و با ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه می‌تواند در ذخیره سازی و ارتقای سطح بهداشت آب کمک شایانی به مردم سیردان کند و تا ۱۰ سال آینده باعث بی نیازی این شهر به مخزن آب باشد.

مرکز جامع سلامت سیردان از دیگر طرح‌هایی بود که استاندار آن را افتتاح کرد.

این مرکز با ۴۱۶ متر زیربنا و با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار ساخته شده و دارای پزشک، دندانپزشک، ماما، بخش تزریقات و داروخانه است و می‌تواند جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ نفر را تحت پوشش قرار دهد.

پس از بهره برداری از این طرح‌ها استاندار ساختمان فرماندهی انتظامی این شهر را افتتاح کرد.

ساختمان فرماندهی انتظامی سیردان بخش طارم سفلی در زمینی به وسعت ۳۲۰ متر مربع در دو طبقه با اعتبار یک میلیارد تومان ساخته شده است.
در حال حاضر سه پاسگاه انتظامی در روستا‌های نیارک، کوگیر و سیردان در منطقه طارم سفلی فعالیت می‌کنند.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: تأمین امنیت برای ما مهم است و افتتاح این پاسگاه از مطالبات مردم منطقه بود که امروز به بهره برداری رسید.

جمالی پور با بیان اینکه باید این سفر‌ها مقدمه توسعه منطقه باشد، افزود: در طارم ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را شناسایی و به اجرا در آوریم و به فرصت تبدیل کنیم.

او بیان کرد: محرومیت زیاد و ظرفیت و جذابیت‌های طبیعی فراوان است و با توجه به ظرفیت اقتصادی کشور به دلیل محدودیت‌ها با اولویت بندی در کار مواجه هستیم.

استاندار قزوین ادامه داد: با کسری بودجه مواجهیم، اما همین اندک را درست استفاده خواهیم کرد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر سیردان استان قزوین

زمین چمن مصنوعی شهر سیردان مرکز بخش طارم سفلی با حضور دکتر جمالی پور استاندار ؛خانم دکتر محمدبیگی و دکتر سیاهکالی مرادی نمایندگان مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، دکتر یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان؛دکتر فرخزاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین؛شفیعی فرماندار قزوین،علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان به بهره برداری رسید.
این زمین در فاصله 135 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار