برگزاری کلاس آموزشی پروتکل‌های بهداشتی ویژه اماکن و باشگاه‌های ورزشی

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول از برگزاری کلاس آموزشی پروتکل‌های بهداشتی ویژه اماکن و باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ برگزاری کلاس آموزشی جهت متصدیان و مربیان اماکن و باشگاه‌های ورزشی در شهرستان چرداول برگزار شد.

کلاس آموزشی پروتکل‌های بهداشتی ویژه اماکن و باشگاه‌های ورزشی با حضور متصدیان و مربیان مربوطه در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان چرداول برگزار شد.

یاسین زرگوش کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول اهمیت اجرای پروتکل‌های اعلام شده در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را ضروری خواند و گفت: در این راستا تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی ملزم هستند تا با رعایت این دستورالعمل ها، محیطی سالم و قابل اطمینان را برای ورزشکاران فراهم کنند.

او با اشاره به تدوین پروتکل‌های بهداشتی باشگاه‌های ورزشی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی سطوح مختلف در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی را یادآور شد.

گفتنی است در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی، توسط کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، از ۱۲ نفر از متصدیان و مربیان باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان چرداول، تست کرونا به عمل آمد.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.