معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام خبر داد؛

بازگشایی مهد‌های کودک ایلام با شرایط ویژه

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام با اشاره به بازگشایی مهد‌های کودک استان از امروز شنبه ۲۴ خردادماه، گفت: کودکان در این مراکز با توجه به وضعیت کرونا با شرایط ویژه و متفاوت پذیرش می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عبدالصباح کارزانی معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: پیرو مصوبه ۱۷ خردادماه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رییس‌جمهوری مبنی بر بازگشایی مهدهای‌کودک از ۲۴خردادماه این مصوبه به تمامی مهد‌های کودک استان ابلاغ شده است.

او ادامه داد: در این زمینه پذیرش کودکان در مهد‌های کودک در مناطق سفید، زرد و قرمز متفاوت بوده و دستورالعمل مربوطه برای هریک از مهد‌های مناطق مختلف استان ابلاغ شده است.

کارزانی اضافه کرد: بر اساس این دستورالعمل در مناطق سفید پذیرش کودکان زیر ۲ سال و ۲ تا چهار سال با نصف ظرفیت، اما پذیرش کودکان پنج و شش سال در این مناطق آزاد است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام درباره فعالیت مهد‌های کودک در مناطق زرد نیز عنوان کرد: در این مناطق نیز پذیرش کودکان زیر ۲ سال و کودکان ۲ تا چهار سال با نصف ظرفیت و پذیرش کودکان پنج و شش سال نیز با نصف ظرفیت و با اولویت فرزندان مادران شاغل است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.