نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام :

ناجا با نگاه تحول گرانه در برنامه و ماموریت‌ها حضور دارد

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: ناجا با نگاه تحول گرانه در برنامه و ماموریت‌ها حضور دارد که این موضوع، نیروی انتظامی را به سمت افق روشن هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام نوراله کریمی تبار نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام  در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: انجام ماموریت‌های موفقیت آفرین و حضور به موقع در صحنه ها، خود برگ زرینی در کارنامه ناجا نهادینه کرده است و اعتماد مردم را بیش از پیش به ناجا بیشتر کرده است.

او افزود: اعتماد مردم به این نیروی خدمتگزار مهمترین راه موفقیت پلیس در انجام ماموریت‌های محوله است که امروز با یاری خداوند این اعتماد و خودباوری در جامعه نهادینه شده است.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام اظهار کرد:ثمره تلاش‌های شبانه روزی پلیس در جداره مرز‌ها و داخل شهر ها، امنیت و آرامش مردم است که به وسیله آن با فراغ بال به فعالیت‌های روزمره خود می‌پردازند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: در راستای اجرای ماموریت پیشگیری از کرونا، جلوگیری و برخورد با مظاهر علنی روزه خواری در ماه مبارک رمضان از سردار یاری فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امرشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن تقدیر تشکر از همراهی، همدلی و رهنمود‌های نماینده معزز ولی فقیه در استان شمه‌ای از فعالیت‌های قرآنی، آموزشی و برنامه‌های ماه رمضان، شرکت کارکنان در پویش همدلی مومنانه و کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان به نیازمندان و اقدامات ناجا در راستای عفاف وحجاب را تشریح کرد.

حجت الاسلام شعبانعلی از نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان به عنوان عضو ارشد هیئت اندیشه ورزی و نخبگان عقیدتی سیاسی انتظامی خواست در خصوص تحول منزلت اجتماعی کارکنان ناجا، با نصایح، رهنمود‌ها و شرکت در نشست‌های اندیشه ورزی این نیرو را برای رسیدن به افق‌های روشنی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است یاری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.