رئیس هیئت بسکتبال استان ایلام مطرح کرد؛

آماده سازی فضای تمرین بسکتبال برای بانوان

رئیس هیئت بسکتبال استان ایلام گفت:باید فضای تمرین بسکتبال برای بانوان آماده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه هم اندیشی بانوان پیشکسوت، مربیان، داوران و فعالان ورزش بسکتبال با حضور رییس و دبیر هیئت آقایان حیدریان و جانی پور، برگزار شد.

حیدریان رئیس هیئت بسکتبال استان ایلام در ابتدای جلسه اهمیت حضور بانوان در جلسات و همکاری با هیئت در راستای توسعه بسکتبال استان را یادآور شد و نکاتی پیرامون عملکرد هیئت بیان نمود.

جانی پور دبیر هیئت بسکتبال استان نیز ، در ادامه اهداف جلسه را مطرح و نظر حاضران را خواستار شد.

خانم‌ها اعظم خدری زاده، نادری، کبرا خدری زاده، بوچانی، خزلی، مقدسی، عسکری، عزیزیان، پاریابی و دانشگر هر یک به ترتیب دیدگاه‌ها و مطالبات خود را ضمن تشریح ضعف‌ها و کاستی‌ها در شرایط فعلی هیئت بانوان، اظهار داشتند.

از جمله مباحثی که همه بر آن اتفاق نظر داشتند، می‌توان نیاز به فضای تمرین و باشگاه، نیاز به امکانات لازم در شهرستان ها، برگزاری کلینیک داوری و مربیگری بانوان، لزوم همکاری همه برای پیشرفت و کم کاری نکردن و کوتاهی نورزیدن، فعالیت ساختارمند و برنامه محور هیئت و افزایش سطح آگاهی و اطلاعات مربیان و داوران استان، اشاره نمود.

جانی پور در ادامه جلسه اظهار کرد: در حوزه بسکتبال بانوان باید به صورت بنیادی فعالیت‌ها رو شروع کنیم.

و در انتهای جلسه حیدریان، رییس هیئت، استفاده از توانایی‌های افراد موثر و توانمند را لازمه‌ی حل مشکلات دانستند و نقش حامیان مالی را در تسریع و تسهیل فراهم سازی امکانات، انکار ناپذیر خواندند.

حیدریان همچنین بیان کرد: تلاش لازم را در جهت آماده سازی فضای تمرین بانوان ترتیب خواهد داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.