اعلام آمادگی و حمایت مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب از جامعه ورزش استان ایلام

در نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب بر تعامل و همکاری گسترده این دو نهاد تاکید شد.

اعلام امادگی و حمایت مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب از جامعه ورزش استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در این نشست علی شائی با ابراز خرسندی از مقدمات و برگزاری این نشست تعاملی، با توجه به حضور در استانی نفت خیز به برخی از مطالبات جامعه ورزش استان از وزارت نفت پرداخت.

او احداث زمین چمن مصنوعی ، احداث سالن‌های ورزشی و تجهیز اماکن ورزشی به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را از درخواست‌های جمعی برای رفاه عمومی مردم برشمرد.

محمدی مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب نیز در این نشست با اعلام امادگی از حمایت جامعه ورزش استان تاکید کرد و افزود : با رعایت مواد قانونی لازم هماهنگی‌های مورد نیاز را جهت مساعدت با خواسته‌های حوزه ورزش استان انجام خواهیم داد.

او خواستار انعکاس و ارائه مجموعه‌ای از نیاز‌های زیرساختی اداره ورزش و جوانان استان به مجموعه وزارت نفت شد و بیان داشت: با پیگیری‌های مستمر از طریق وزارت نفت تمام توان خود را برای تأمین این نیاز‌ها و تقویت همکاری‌های لازم به کار خواهیم گرفت.

علی شائی در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد که با تعامل سازنده و اثربخش بتوان به نقطه مطلوب و اقدامات راهگشایی در ارتباط بین دو نهاد جهت ایجاد زیر ساخت برای جامعه ورزش استان ایلام رسید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.