انتصاب در اداره ورزش و جوانان استان ایلام

دبیر شورای پژوهش‌های راهبردی اداره ورزش و جوانان استان ایلام منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه‌ای با حضور علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام  با هدف معرفی دبیر جدید شواری پژوهش‌های راهبری اداره ورزش و جوانان استان ایلام برگزار شد.

در این جلسه علیشاهی مدیر کل ورزش وجوانان استان بر اهمیت جایگاه مهم پژوهش و مدیریت مطالعات در هر نهاد یا سازمانی از جمله ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد و گفت: همکاری و تعامل تنگاتنگ با سایر ادارات، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و سازمان‌ها در سطح استان و زمینه برای انتقال دانش بنیادین در آموزش کارمندان و مربیان و ... بهره مندی از تجارب و نظرات ارزنده اساتید دانشگاه‌ها در راستای افزایش سطح معلومات و به روز رسانی اطلاعات از اهداف حوزه‌ی پژوهش برشمردند و ابراز امیدواری کردند که با استفاده از پتانسیل‌های موجود بتوان ضمن جبران کمبود ها، متغیر‌های و مولفه‌های راهبردی در پژوهش جامعه ورزش و جوانان استان را ارتقا بخشید.

در این جلسه که با حضور زارعی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، تردست معاون فرهنگی و امور جوانان برگزار شد از زحمات نیک سرشت مسئول قبلی تقدیر و احدیه صادقی به عنوان دبیر جدید شورای پژوهش‌های راهبردی در اداره کل ورزش و جوانان معرفی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.