از «منطقه خودمختار کاپیتول هیل» چه خبر؟ + تصاویر

خبرگزاری رویترز در گزارشی به آخرین وضع سیاتل در پی تشکیل منطقه‌ای خودمختار به دست معترضان در این شهر پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز در گزارشی از سیاتل اعلام کرد معترضان به نژادپرستی در حمایت از جنبش موسوم به «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» بیش از پنج روز است که کنترل بخش‌هایی از محله کاپیتول هیل را در سیاتل که ورود نیروهای پلیس به آن ممنوع است، به دست گرفته‌اند.

خبرگزاری رویترز نوشت تصاویر منتشر شده از محله کاپیتول هیل در مرکز شهر سیاتل نشان می دهند که گروهی از معترضان موانعی را اطراف این منطقه ایجاد و آن را «منطقه خودمختار کاپیتول هیل» نامگذاری کرده‌اند.

از «منطقه خودمختار کاپیتول هیل» چه خبر؟

از «منطقه خودمختار کاپیتول هیل» چه خبر؟

روی موانع ایجاد شده در اطراف این محله شهر سیاتل تصاویری از سیاه‌پوستانی که در خشونت‌های پلیس جان باخته‌اند، مشاهده می شود. بر روی برخی از این موانع هم شعار «زندگی سیاهپوستان اهمیت دارد» نوشته شده است.

از «منطقه خودمختار کاپیتول هیل» چه خبر؟

از «منطقه خودمختار کاپیتول هیل» چه خبر؟

اقدام معترضان در سیاتل مبنی بر اعلام منطقه‌ای خودمختار خشم دونالد ترامپ را در پی داشته است و وی تهدیداتی را در این خصوص مطرح کرده است. وی روز پنج شنبه هم تهدید کرد نیروهای ارتش را برای متفرق کردن معترضان در این محله از سیاتل اعزام خواهد کرد.

خبرگزاری رویترز در پایان گزارش خود نوشته است شهرهای عمده آمریکا در هفته های اخیر و در پی قتل جورج فلوید شهروند سیاه‌پوست آمریکایی بدست افسر سفیدپوست پلیس در مینیاپولیس شاهد اعتراض های گسترده‌ای بوده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۱۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
الان دولت میگه این بخش ها از امریکا جدا شده میشه باهاشون مذاکره کرد! میره به اینا هم امتیاز میده که تحریم بردارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
ساختمان 13
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
پس چرا بقيه شهرا اعلام خودمختاري نميكنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۳۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
الله اکبر الله اکبر الله اکبر :
بسم الله الرحمن الرحیم :
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
مقاومت و پایداری و مبارزه شبانه روزی متحدانه و یکپارچه داشته باشید ای مومنین مستضعفین سر تا سر جهان خداوند را در جهاد با ظالمان و ستمگران بی عدالت بی حقوق بشر با ایمانتان و اراده های پولادیتان شجاعانه و ایثارگرانه یاری رسانید تا قدمهای شما را استوار و شما را پیروز گرداند با امدادها و مددهای الهی خودش پیروزیتان بسیار نزدیک است مومنین مستضعفین ستم کشیدگان از ظلم و ستم نژادپرستان دیکتاتور های عصر جدید آمریکا و سر تا سر جهان استقامت و پایمردی شجاعانه شبانه روزی داشته باشید پیروزیتان به مدد الهی بسیار نزدیک است .
ترامپ: اگر در انتخابات پیروز نشوم می‌روم سراغ کار‌های دیگر !!! .
دیگه زنده نیستی که وجود دروغگوی کلاهبردار باجگیر فاسد فاسق نکبت و ملعون و منحوس خبیثت تروریست جنایتکارت قماربازت بتونه کار دیگری بکند و حزب نژادپرستیتان هم منحل و نابود داره میشه و دارید با سرعت فرو می پاشید و برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت انداخته خواهید شد فراعنه برده داران ظالم و ستمگر دوران سلطنتتان بر روی کره زمین به آخر رسیده دیکتاتورهای سفاکهای بی رحم و مومنین مستضعفین وارثان و حاکمان کره زمین خواهند بود به زودی زود که این وعده خداوند جل جلاله است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار