ترامپ معترضان در آمریکا را تروریست و هرج و مرج طلبان زشت نامید!

رئیس‌جمهور آمریکا مجددا با انتشار پیام‌هایی توئیتری آتش اختلافات در این کشور را شعله‌ورتر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، شهردار و فرماندار سیاتل را تهدید کرد. رئیس جمهور آمریکا در پیام‌هایی در توئیتر درباره اعتراضات وسیع ضد نژادپرستی و خشونت پلیس در سیاتل نوشت: تروریست‌های داخلی بر سیاتل که البته تحت کنترل دموکرات‌های چپ افراطی است، مسلط شده اند. (کجاست) نظم و قانون!

ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: جی اینزلی، فرماندار چپ افراطی و شهردار سیاتل به نحوی به چالش و بازی گرفته می‌شوند، که کشور ما هرگز پیش از این شاهد چنین چیزی نبوده است. «همین الان» شهرتان را باز پس بگیرید. اگر این کار را نکنید، من خواهم کرد. این بازی نیست. این هرج و مرج طلبان زشت باید «فورا» متوقف شوند. «سریع اقدام کنید».

اعتراضات علیه بی‌عدالتی و نژادپرستی در سراسر آمریکا و چندین کشور جهان پس از مرگ جورج فلوید ۴۶ ساله، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی و پس از ۱۶ روز همچنان ادامه دارد و فروکش نکرده است.

مقامات آمریکایی مکررا از مواضع دونالد ترامپ در قبال اعتراضات این کشور انتقاد می‌کنند و می‌گویند ترامپ آتش اختلافات را شعله‌ورتر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ترامپ و پمپئو بدانید و آگاه باشید شهید جورج فلوید سیاه پوست و دیگر شهیدان رنگین پوستان مومنین مستضعفین سر تا سر جهان خواهر مادرت زن و بچه هاتون و کل نژادپرستا رو به عزاتون می نشونن به زودی زود مردکهای نژادپریت تروریست سفاک دروغگوهای جنایتکاران فاسدین فاسقین دزد غارتگران قمارباز ان باجگیران کودک کشان کودک آزاران مظلوم کشان بی گناه کشان سفاکان فراعنه برده دار نابودیتان و فروپاشی و منحل شدن حزب نژادپرستیتان شروع شده .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
شهید جورج فلوید سیاه پوست و دیگر شهیدان رنگین پوستان مومنین مستضعفین سر تا سر جهان خواهر مادرت زن و بچه هاتو و کل نژادپرستا رو به عزات می نشونن به زودی زود مردک نژادپریت تروریست سفاک دروغگوی جنایتکار فاسد فاسق دزد غارتگر قمارباز باجگیر کودک کش کودک آزار مظلوم کش بی گناه کش سفاک فراعنه برده دار .
آخرین اخبار