کعبه و مسجدالحرام خالی از زائر در ایام کرونا + فیلم

ویدئویی دیدنی از حال و هوای کعبه و مسجدالحرام در ایام کرونایی را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز تجمعات مردمی، مقامات دولت عربستان سعودی نیز بسیاری از اماکن عمومی و مذهبی کشور خود از جمله کعبه و مسجدالحرام را پس از سال‌ها، تعطیل کردند و از ورود هرگونه زائر به کشور خود و همچنین زیارت بقاع متبرکه و کعبه خودداری کردند. 

حال و هوای این روزهای کعبه و مسجدالحرام در ایامی که کرونا تمام جهان را فراگرفته، دیدنی است، فضایی که برای اولین بار کعبه خالی از زائران حرم امن الهی را نشان می‌دهد و فقط خدمتگزاران در این مکان مقدس رفت و آمد دارند. 

شما می‌توانید در ادامه این خبر، ویدئویی جذاب از حال و هوای این روزهای کعبه و مسجدالحرام در ایام کرونایی را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
مسولان لطفآ به فکر جان مردم باشید،حج را کنسل کنید ،دولت اندونزی بهترین کار مهم رو برای سلامتی ملتش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا به مسئولین بگید امسال حج رو کنسل کنند،وقتی همه چیز مجازی شده و حتی آموزش های حج بصورت مجازی برگزار می شود که کسی کرونا نگیرد،پس چطور میخواهند در مکه با آن همه جمعیت اعمال حج رو انجام دهند!!!؟؟؟یعنی موقع انجام اعمال حج کسی کرونا نمیگیره!!!؟؟؟
کشور اندونزی حج امسال رو بخاطر سلامتی مردمش کنسل کرده ولی چرا مسئولین ما اصلا به فکر مردم نیستند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
الهی و ربی من لی غیرک :
دعای ظهور حضرت صاحب الزمان عج را مداوم بخوانیم الهی عظم البلاء .... .
لَبَّيكَ‌ اَللّهُمَّ‌ لَبَّيكَ ، لَبَّيكَ‌ لا شَريكَ لَكَ لَبَّيكَ اِنّ الْحَمْدَ والنِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلْكَ‌ لا شَريكَ لَكَ لَبَّيكَ.
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
هر چقدر به حقوق کم درآمدان بیچاره زیر خط فقر بازنشستگان بیمه شدگان تامین اجتماعی اضافه کردیت باید از فروردین 1399 محاسبه و به حسابشان واریز کنید .
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد:بازنشستگان ۳۰ سال کار کردند و حقوق آن‌ها نباید از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمتر باشد، چراکه بازنشستگان به کمتر از این مبلغ راضی نمی‌شوند !!! واقعا با حقوق 2600/000 تومان راضی هستند به نظر شما !!! ای عجب مش رجب پس اونایی که از بدبختی و نداری و بیکاری مجبور شدن خودشون رو با 20 سال کار کرد بازنشسته کنند باید چند بگیرند با این همه تورم و گرانی همه اجناس معیشتی و غیره ... اللهم عجل لولیک الفرج . خداوند جل جلاله برسان هر چه سریعتر منجی سخاوتمند زنده و هوشیار به زمانه عادل و خردمند و بصیر توانمند عالم بشریتت را . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار