برگزاری ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی «مدرسه»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی «مدرسه» در استان خبر داد.

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی درگفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: این جشنواره برای همه دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در سال ۱۳۹۹-۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

او افزود: بخش‌های اصلی جشنواره شامل داستانی، انیمیشن، مستند، علمی و آموزشی، کلیپ، ویدیوبلاگ و تیزر تبلیغاتی (با تاکید بر برند ایرانی) و بخش‌های جانبی هم شامل فیلم‌نامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم است.

رضایی ادامه داد: مدرسه هلال احمری، مدرسه بشردوستی، قانون مداری، خانواده و گفتگوی بین نسلی، ایران آینده، زندگی در عصر کرونا و مستندی از روند برگزاری فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و پرورشی در مدارس استعداد‌های درخشان از موضوعات ویژه این جشنواره است.


بیشتر بخوانید: برپایی ۸۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: علاقه‌مندان در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ در سایت جشنواره به نشانی www.madresefestival.ir بارگذاری کنند.

رضایی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت فردی یا گروهی در این جشنواره شرکت کنند، گفت: همچنین شرکت و همکاری در دو یا چند فیلم و شرکت در همه بخش‌های جشنواره به هر تعداد آزاد است.

او بیان کرد: کشف استعداد‌های هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعداد‌ها و تربیت نیرو‌های خلاق و شبکه سازی مستعدان هنر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.