کاخ سفید مدعی حمایت از معترضان شد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد آمریکا از مطالبات تظاهرکنندگان مسالمت‌جو معترض به نژادپرستی در این کشور حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحره، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، مدعی شد آمریکا از مطالبات تظاهرکنندگان مسالمت‌جو حمایت می‌کند و این «تفاوت آمریکا و نظام‌های دیکتاتوری» است.

او گفت: «آنچه رئیس جمهور در توئیتر منتشر کرد تا همه آمریکایی‌ها از آن مطلع شوند، این بود که وی به کاهش خشونت و متوقف کردن ویرانگری تمایل دارد. بین تظاهرکنندگان مسالمت‌جو و کسانی که دزدی می‌کنند، تفاوت زیادی وجود دارد. ما از تظاهرکنندگان مسالمت جو و مطالبات آن‌ها حمایت می‌کنیم. این همان تفاوت آمریکا و نظام‌های دیکتاتوری است.»

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «هم‌اکنون باید قانون و نظم در فیلادلفیا برقرار شود! معترضان فروشگاه‌ها را غارت می‌کنند. همچون شب گذشته در مینیاپولیس که (به لطف دونالد ترامپ) با گارد ملی برای مداخله تماس گرفتند، شما هم با گارد بزرگ ملی ما تماس بگیرید.»

او پیش از این هم معترضان را اراذل و اوباش خوانده و با این اقدام خود، موجب برانگیخته خشم آنان شده بود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
معضل و مشکل اصلی مردم آمریکا خود شمایید !
اکر براستی حمایت می کنید استعفا بدید تا مردم لانه ی فساد (کاخ سفید) را به آتش بکشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سي سال زندان بدون بخشش برا پليسه ببرين
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
هی رابرت اوبراین: تو هم که مانند اجداد مهاجرت واشغال گرت قول و وعده میدهی اول با رئیس قبایل گفتگو میکنید و آنان را با وعده های پوچ خام و رام می کنید و هنگام غروب و صبحگاه قبل از طلوع آفتاب با چینش مسلسلها و توپهای توپخانه همه را کشتار دسته جمعی میکنید از نوع قولهائی که به اجداد رنگین پوست امروزی که در حال تظاهرات و احقاق حقشان هستند مثلاً: رئیس قبیله ی گاو نشسته - عقاب سفید و......
روش همان روش نابودی و اعدام اجداد رنگین پوستان معترض امروزی است که آب و خاکشان را با غارت و قتل و کشتار و به برده گی گرفتن زنان و مردان همین رنگین پوستان به نسل جدیدشان وعده و وعید می دهید در طول تاریخ 200 ساله آمریکای شمالی و جنوبی کدام وقت رنگین پوستان و یا ساکنین اصلی سرخ پوست آمریکا از کارهای نژادپرستانه و اعدام کردن با آویزان کردن بر روی درختان و یا آتش زدن زنده زنده مقابل کلیسا و.......چون فقط و فقط شما سفید پوستان مهاجر صاحبخانه را یا مزاحم میدانستید و یا خودتان را برتر از آنان میدانستید داستان آشوبهای الآن آمریکا همان داستان هجوم مهاجران وحشی غرب وحشی است که زمین و آب و خاک و چراگاه را از بومیان اصلی با زور قتل و تجاوز وکشتار دسته جمعی ایالات متحده را با ریختن خون بنا کردند کمی تاریخ تشکیل آمریکا را بخوانی بد نیست...........قول و وعده دادن تو هم مانند اجدادت است و هیچ تفاوتی و فرقی نکرده..........................
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۲:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دست مریضاد برادر
این جماعت آنگلاساکسون چشم آبی خودشون مشکل اصلی ان
_فقط یک آمریکایی نژاد پرست میتونه از اسرائیل نژاد پرست حمایت کنه
آخرین اخبار