مقررات منع رفت‌وآمد در واشنگتن و کالیفرنیا / انتقال ترامپ به پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید

با ادامه اعتراضات سراسری و تجمع مردم معترض به قتل بی‌رحمانه شهروند سیاه‌پوست آمریکایی در مقابل کاخ سفید، مقررات منع رفت‌وآمد در واشنگتن و کالیفرنیا برقرار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با ادامه اعتراضات به قتل بی‌رحمانه جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس نژادپرست این کشور و تجمع مردم در مقابل کاخ سفید، مقررات منع رفت‌وآمد در واشنگتن برقرار شد.

شهردار شهر سن خوزه کالیفرنیا نیز در پیامی توییتری اعلام کرد از ساعت ۸:۳۰ شب امروز دوشنبه تا ساعت ۵ بامداد (به وقت محلی) به مدت ۷ روز آینده یا تا اطلاع ثانوی مقررات منع رفت‌وآمد شبانه برقرار می‌شود.

مقررات منع رفت‌وآمد در واشنگتن / انتقال ترامپ به پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید

پیش از این نیز گاوین نیوسام، فرماندار ایالت کالیفرنیا وضعیت کنونی در شهر لس آنجلس را با توجه به تداوم اعتراضات، فوق‌العاده اعلام کرده بود.


بیشتر بخوانید: بیش از ۲۵۰۰ نفر در تظاهرات سراسری آمریکا بازداشت شدند


کریس جانسینگ، خبرنگار ام‌اس‌ان‌بی‌سی فاش کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از بیم معترضان روزجمعه برای مدتی بسیار کوتاه توسط سرویس مخفی به پناهگاه زیرزمینی در کاخ سفید منتقل شد.

این همان پناهگاهی است که طی حملات یازدهم سپتامبر دیک چنی، معاون رئیس‌جمهور وقت از آن استفاده کرد.

پلیس شهر مینیاپولیس هفته گذشته جورج فلوید، شهروند بی‌دفاع سیاه‌پوست را که مدعی بود «کلاهبرداری» کرده به شکل فجیعی خفه کرد و به قتل رساند. طبق ویدئویی که از قتل این تبعه سیاه‌پوست آمریکا منتشر شده، پلیس پس از توقف، او را به زمین می‌زند و در حالی که بر گردن او زانو زده است، دستانش را از پشت می‌بندد. در این لحظه فلوید فریاد می‌زند که نمی‌تواند نفس بکشد و التماس می‌کند که او را نکشند. اما بی‌توجهی پلیس به او و فشاری که به گردنش وارد می‌شود باعث خفگی این شهروند بی‌دفاع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
الله اکبر الله اکبر الله اکبر : پیروزیتان نزدیک است .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین : ای مومنین شما را بشارت می دهم به پیروزی نزدیک .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم :
یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکمْ وَ یثَبِّتْ أَقْدامَکمْ
ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر خدا را یاری کنید شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد.
فقط باید متحد و هماهنگ و یکپارچه شبانه روزی در سر تا سر کشورتان آمریکا بر علیه نظام سلطه ظالمین و ستمگران نژادپرستان دزدان دروغگویان قلدران اراذل و اوباشهای تروریست جانیان جنایتکاران سیاسان موذیهای توطئه گران و فتنه گران شیاطین نژادپرست خبیثان ملعونین شکنجه گران باجگبران فراعنه برده داران همچون دولت ترامپ فاسد فاسق نژادپرست مقاومت و پایداری و ستیز کنید و هرگز ازشان نهراسید و نترسید تا انشاءالله و به مدد الهی پیروز شوید و نژادپرستان سفاک ناعادل جهنمی را برکنار و نابودشان کنید برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت بریزیتشان ، تا به حقوق بشر انسانی عادلانه و رفع تبعیض در جامعه مدنی و به عدالت اجتماعی و حق حقوق عادلانه شهروندی و عدالت در تقسیم صحیح عادلانه ثروتهای ملیتان و صلح جهانی دست یابید و بدانید و آگاه باشید که این وعده الهیست و عده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفان پیروز و وارثان و حاکمان کره زمین هستند و خداوند جل جلاله با شما مستضعفان و ستمکشیدکان و مظلومان محرومان بشیریت است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر . و من الله توفیق .
آخرین اخبار