بهره برداری ۶۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در ازنا

استاندار لرستان گفت: بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی که امروز در شهرستان ازنا افتتاح شد، هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان گفت: بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی که امروز در شهرستان ازنا افتتاح شد، هزینه شده است.

سید موسی خادمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه بازیافت زباله در ازنا در گفتگو با ایرنا افزود: اعتبار طرح‌های افتتاح شده در شهرستان ازنا از محل اعتبارات روستایی و عشایری است که سال قبل از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته و اکنون در حال نتیجه دهی است.

او اظهار داشت: تعدادی دیگری از طرح‌ها که از اعتبارات صندوق توسعه ملی در ازنا احداث شده بزودی افتتاح خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به پتانسیل شهرستان ازنا در حوزه کشاورزی گفت: در این منطقه سردسیر بهترین نوع ماهی خاویاری تولید می‌شود که امروز یکی از این طرح‌ها افتتاح شد.

خادمی همچنین گفت:تولید این نوع ماهی یک نوع نوآوری هست که خوشبختانه در ازنا اتفاق افتاده است.

او با اشاره به خطرات و حوادث جاده ازنا به شازند نیز تصریح کرد:جاده ازنا شازند بسیار مهم و پرتردد و در عین حال خطرناک است که امروز ۱۲ کیلومتر آن افتتاح شد.

استاندار لرستان افزود: تا هفته دولت هفت و نیم کیلومتر باقیمانده این محور که در محدوده لرستان واقع شده به صورت چهارخطه ایجاد می‌شود.

خادمی با اشاره به نیاز ضروری مردم شهر ازنا به آب سالم و بهداشتی گفت:برای تکمیل خط انتقال آب ازنا ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.