نماینده، ولی فقیه در لرستان؛

ادامه راه انقلاب با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و توحید شعار انقلاب است که مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه دهنده این راه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار داشت: انقلابی که امام راحل برپا کرد و ادامه دهنده آن رهبر معظم انقلاب است.

او افزود: در قرن‌های ۱۸ و ۱۹ نظام سلطه تمام امکانات را برای دین‌زدایی و اسلام زدایی بکار گرفت، اما تدبیر خداوند اینچنین بود که پیام آوران قیام کرد و برنامه‌های ۲۵۰ ساله را به گورستان فرستادند و ۲۲ بهمن ۵۷ را رقم زدند.

خطیب نماز جمعه خرمآباد با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه بیان کرد: اگر کسانی که صلاحیت ندارند را تایید کردیم ظلم شده که باید پیگیری‌های لازم برای برطرف کردن این مهم انجام شود، همچنین استفاده از اموال عمومی و شایعه پراکنی از جمله آنان است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اضافه کرد: اگر در انتخابات قوم‌گرایی، طایفه گرایی تا حد مجاز رعایت نشود ظلم است و باید به دنبال ملاک‌های اساسی مدرس گونه باشیم.

او ادامه داد: باید حق الناس برای انتخاب افراد اصلح و سرنوشت سازان در نظر گرفته و در صورت عدم رعایت آن ظلم صورت می‌گیرد و به حقوق مردم تجاوز کرده ایم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عدم پذیرش آرا ظلم محسوب می‌شود، یادآور شد: تنها باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم، حتی به افراد نزدیک خود اعلام کرده‌ام نباید برای هیچ فردی تبلیغ کرده و در ستاد انتخاباتی حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: رهبری معتقد است که اگر در سال ۸۸ ایستادگی کرده‌ام تنها به دلیل حق‌الناس بود.

او افزود: باید ابعاد روحی و بینش سیاسی آیت‌الله مدرس را شناخته و الگو قرار دهیم چراکه ایشان مردمی بود و وارستگی از دنیا داشت.

امام جمعه خرم‌آباد اظهارداشت: منصوب، ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در لرستان نباید به جناحی تمایل داشته باشند چراکه این امر مورد تاکید رهبری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: افتتاح طرح‌ها قابل تقدیر است، اما مسأله اصلی ما بیکاری و عدم اشتغال جوانان است که باید این مشکل برطرف شود.

او بیان کرد: مسئوولان صنعتی، کشاورزی و اجتماعی فعال هستند باید در نظر بگیرند که اشتغالزایی جوانان مدنظر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: اشتغال‌زایی باید به همراه معنویت گرایی و اخلاق اسلامی باشد که از مطالبات مردمی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.