کشف کالای قاچاق در کردستان

بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده انتظامی کردستان گفت: سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان‌های بیجار و مریوان طی چند روز گذشته کشف و ضبط شده است.

او از توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار داشت: مأموران یگان امداد بیجار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را در محور بیجار – دیواندره شناسایی کردند.

سردار آزادی افزود: با هماهنگی قضائی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۴۳ طاقه پارچه، یک هزار و ۷۹۲ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۱۶ عدد تجهیزات و لوازم کوهنوردی، ۱۹۰ ثوب البسه، ۱۶ دستگاه ماشین ریش تراش، دو دستگاه کولرگازی یک دستگاه تلویزیون LED و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این عملیات سه نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار آزادی همچنین از کشف ۱۸ دستگاه لباسشویی خارجی قاچاق در شهرستان مریوان خبر داد و یادآور شد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی مریوان در پی مدت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی انباری حاوی لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان شدند.

او بیان کرد: با هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر ۱۸ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش لوازم خانگی قاچاق را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.