تامین زمین ۲۶ هزار واحد مسکن ملی در کردستان

استاندار کردستان گفت: از مجموع تعهد ۳۶ هزار واحدی مسکن ملی در سطح استان، تاکنون برای ۲۶ هزار واحد زمین تامین شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در جریان بازدید از پروژه ۵۲۰ واحدی مسکن ملی در سنندج اظهار کرد: دولت ۳۶ هزار واحد تعهد مسکن ملی در سطح استان دارد که تا این لحظه برای بیش از ۲۶ هزار واحد زمین تامین شده است و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

استاندار کردستان گفت : یکی از پروژه‌های مسکن ملی در سنندج پروژه ۵۲۰ واحدی است که با تدابیر اتخاذ شده تا یک یا ۲ ماه آینده مابقی تعهد زمین تامین می‌شود.

به گفته وی، با توجه به هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، بیش از ۳۶ هزار تعهدی که دولت برای تامین زمین داده در استان مازاد بر نیاز زمین تامین خواهد شد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: در برخی از شهرهای استان مانند سقز کل نیاز زمین تعهد داده شده تامین شده و در مرحله تامین زمین برای نیاز مازاد هستیم.

استاندار کردستان یادآور شد: معارضین یکی از اصلی‌ترین موانع در زمینه اجرای طرح‌های مسکن ملی در استان بود که فرایند کار در اجرای پروژه را طولانی کرد، اما با همراهی خوب مراجع قضایی استان توانستیم مشکلات را حل کنیم و امیدواریم شاهد حل کامل این موانع باشیم.

وی با اشاره به  اینکه تاکیدات لازم به راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان در زمینه تسریع در فرایند اجرای طرح صورت گرفته است، گفت: باید با همراهی و همدلی همه بخش‌ها و دستگاه‌های متولی از فصل محدود عمرانی نهایت استفاده را برای جلو بردن کار  ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.