کشف کالای قاچاق در دهگلان

یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ایست بازرسی صلوات آباد در محور سنندج به دهگلان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در جمع خبرنگاران گفت: ماموران در ایست بازرسی صلوات آباد ۲ دستگاه خودروی حامل قاچاق را شناسایی می‌کنند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از این خودرو‌ها کالای قاچاق کشف می‌شود.

او افزود: ۷۰۰ قطعه لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق از جمله چرخ خیاطی، چایساز و اتوبخار از این ۲ خودرو کشف شد و ۲ نفر در این ارتباط دستگیر شدند ضمن اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار آزادی همچنین خبر از توزیع دومین مرحله از کمک‌های فرماندهی انتظامی کردستان در میان نیازمندان داد و گفت: در این مرحله ۳۲۵ بسته معیشتی هر کدام به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همت مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: دست ندادند در ایام شیوع کرونا موجب نشده ما نتوانیم از افراد نیازمند دستگیری کنیم.

دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در شهرستان سنندج

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج هم از دستگیری سارق با کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و کابل برق رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا مرادی افزود: ماموران کلانتری ۱۷ عباس آباد با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، سارق را شناسایی و درحین سرقت کابل برق دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به تعداد هشت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و چهار فقره کابل برق اعتراف و پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.