رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم ؛

هوای قم گرم تر می شود

قاضی گفت:براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم ۲۰ درجه و ۴۱ درجه است.

هوای قم گرم تر می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،محمدرضا قاضی رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی گفت: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم ۲۰ درجه و ۴۱ درجه است.

او ادامه داد: امروز آب و هوای استان صاف و از بعد از ظهر افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و گرد و خاک محلی است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه شاهد افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک در استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۲۰ درجه و ۴۰ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

او ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر ۷۰ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۲۱ درجه و ۴۱ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با ۱۸ درجه و منطقه جمکران با ۴۰ درجه بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار