شورای تامین خوزستان برای تعطیلی ادارات و اصناف چه تصمیمی گرفت؟

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان گفت: همه ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ است و از یکم تا ۵ خرداد ماه تعطیل هستند.

شورای تامین خوزستان برای تعطیلی ادارات و اصناف چه تصمیمی گرفت؟به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: جلسه شورای تامین استان به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با دستور کار ادامه یا لغو اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی ادارات استان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان برگزار شد.

او افزود: با دستور استاندار خوزستان فعالیت همه ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ است.

نجاتی با بیان اینکه همه ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از روز پنج شنبه یکم تا دوشنبه ۵ خرداد ماه تعطیل است اظهار داشت: از مردم خواهشمندیم به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از تردد ها‌ی غیرضرروی و همچنین دید و بازدید‌های ویژه عید سعید فطر خودداری نمایند تا بزودی شاهد قطع این زنجیره باشیم.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با اشاره به اینکه همه اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کردند فردا و پس فردا حق فعالیت دارند، تصریح کرد: تا پایان عید فطر همه آرامستان‌های استان تعطیل هستند و نماز عید سعید فطر فقط در مساجد استان خوزستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

به گفته نجاتی، به علت شیوع بیماری کرونا مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود و فقط سخنرانی و بیان قطعنامه در مساجد شهر‌ها با وضعیت سفید برگزار می‌شود، ضمن اینکه تمامی کارمندان و نیرو‌های ادارات، بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها موظف هستند که با ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار حاضر شوند.

انتهای پیام/گ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.