تمدید تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری در خوزستان

باتوجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری در ۱۶ شهرستان تا دوشنبه هفته جاری تمدید شد.

تمدید تعطیلی ادارات در ۱۶ شهرستان استان خوزستانرضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین استانن، با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در خوزستان، تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری در ۱۶ شهرستان این استان شامل؛ اهواز، کارون، باوی، رامهرمز، مسجد سلیمان، هفتکل، حمیدیه، دشت آزادگان، ماهشهر، هندیجان، دزفول، شوش، شوشتر، گتوند، آبادان و خرمشهر تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شد.

او افزود: در خصوص تعطیلی بانک ها، بر اساس تشخیص شورای هماهنگی بانک ها، شعب منتخبی که از سوی این شورا معرفی می‌شود، بصورت کشیک دایر خواهند بود و فقط سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، قصابی‌ها و خوار و بار فروشی‌ها اجازه فعالیت دارند.

نجاتی اظهار داشت: خیابان‌های منتهی به مراکز شهر در ۱۶ شهرستان مذکور، با نظر و تصمیم فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مسدود خواهد شد. همچنین ورودی شهر‌ها کنترل و غربالگری می‌شود و تردد و توقف کنار پارک‌ها و فضای سبز در این شهر‌ها ممنوع است، ضمن اینکه تعطیلی مساجد و آرامگاه‌ها در این شهر‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نشان
۰۸:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا لرستان رو تعطیل نمی کنید. استاندار لرستان در خواب فرو رفته شما فکری کنید وضعیت لرستان خوب نیست