فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی دماوند با ۱۲ فقره سرقت

سرهنگ فاضلی از دستگیری سارقان اماکن خصوصی شهرستان دماوند با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی وقوع افزایش سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه شهر کیلان، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۴ کیلان این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: عوامل انتظامی کلانتری کیلان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اشرافیت کامل در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی رد پای سارقان و دستگیری آنان در یک عملیات غافلگیرانه حین تردد با یک دستگاه وانت در سطح مناطق ویلائی شهر شدند.

او ادامه داد: پس از انتقال متهمان به کلانتری کیلان و انجام بازجوئی‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی به عمل آمده متهمان به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر آبسرد و حومه اعتراف کردند.


بیشتر بخوانید: دستگیری مقتدرانه اراذل و اوباش سابقه دار در ورامین


سرهنگ فاضلی بیان کرد: پس از تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به رعایت استاندارد‌های حفاظتی در ساخت و ساز‌ها، هر گونه تردد مشکوک مخصوصا در ساعات شبانه را با شماره رایگان ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار