در جلسه مسئولان عالی قضایی مطرح شد؛

اتمام حجت رئیسی با دلالان بازار خودرو/ تأکید بر جراحی نظام تولید و توزیع خودرو

رئیس قوه قضاییه گفت: به وزیر پر تلاش صمت گفته‌ام، نظام تولید و توزیع خودرو در کشور نیاز به جراحی دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه‌ قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، آن حضرت را جلوه کرامت، عقلانیت و ایستادگی در راه خدا و صبر و مقاومت را از آموزه‎های ایشان دانست.

رئیس قوه قضاییه گفت: مردم ما در شرایط دشوار شیوع ویروس منحوس کرونا با تأسی از امام مجتبی (ع)، هم در ایستادگی در میدان صیانت از سلامت جامعه و هم در کمک مؤمنانه به نیازمندان و دستگیری و گره‎گشایی از زندگی یکدیگر خوش درخشیدند.

قاطع و خستگی ناپذیر با قاچاق مبارزه می‌کنیم

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره الزامات و اقتضائات جهش تولید، بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای فرامین ایشان از سوی همه دستگاه‎ها تأکید و سه مأموریت مهم قوه قضاییه در این زمینه را تبیین کرد.

رئیس قوه قضاییه «مبارزه با قاچاق سازمان‎یافته» را از دغدغه‎های همیشگی مقام معظم رهبری دانست و گفت: مبارزه با قاچاق نیازمند تصمیمات اصولی در بخش‌های پولی و بانکی است تا قاچاق کالا برای قاچاقچی صرف نکند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در همین راستا به نشست اخیر خود با مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‎ها کارنامه‎ای در زمینه مبارزه با قاچاق دارند، اما ارائه آمار کافی نیست و برای کسب توفیق در این زمینه، نیازمند سازوکار‌های دقیق و یک سلسله اقدامات هماهنگ در بخش‌های مختلف اجرایی و اطلاعاتی و قضایی هستیم.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر مبارزه قاطع و خستگی ناپذیر همکاران دستگاه قضا با قاچاق سازمان‎یافته و رسیدگی به پرونده‎های مربوط به آن، ابراز امیدواری کرد همه دستگاه‎ها در پایان سال جاری کارنامه قابل قبولی از تلاش برای کاهش قاچاق در کشور ارائه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این خصوص به واردات بی رویه کالا نیز اشاره کرد و گفت که واردات بی رویه در کشور از موانع جدی رونق و جهش تولید است و با ایجاد مانع برای عرضه محصولات داخلی در بازار، فضای کسب‎وکار را مختل می‎کند.

دادگاه‌های تجاری به زودی تشکیل می‌شوند

رئیس قوه قضاییه، دومین موضوع محوری بیانات مقام معظم رهبری را «تشکیل دادگاه‎های تجاری» عنوان کرد و گفت: اگر قاضی ما در دادگاه‎های تجاری رای خود را بر اساس نظر کارشناسان بازار و فعالان اقتصادی صادر کند، بی تردید رای او از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تأکید بر این‎که نگاه تجاری و اقصادی و نگاه متخصصانه به پرونده‎ها، به تصمیم سازی و تصمیم گیری درست و صدور رای متقن کمک می‎کند و تأثیر مستقیمی بر فضای کسب‎وکار مردم نیز خواهد داشت، از تشکیل قریب‎الوقوع دادگاه‎های تجاری در تهران و مراکز استان‎ها و برخی شهرستان‎ها خبر داد.


بیشتر بخوانید: قاچاق کالا با رونق تولید و جهش تولید همسازی ندارد


رئیس قوه قضاییه گفت: این‎که قاضی از مشورت و نظرات کارشناسان استفاده کند، نه خلاف استقلال قضایی است و نه آن را مخدوش می‌کند، بلکه مشورت هم از آموزه‎های دینی ما و هم از اصولی است که در قانون به آن تأکید شده و موجب تقویت آرای صادره از سوی قضات می‌شود.

جایگزینی اسناد رسمی با اسناد عادی برای تثبیت حق مالکیت

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی سومین موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری را «حقوق مالکیت» عنوان کرد و با اشاره به دغدغه‎مندی خود در این زمینه از زمان حضورش در دستگاه قضایی اعلام کرد: از سال گذشته کارگروهی در این خصوص تشکیل شده که قرار است حداکثر تا پایان خرداد ماه امسال نظرات کارشناسی خود را درباره این موضوع ارائه کند.

رئیس قوه قضاییه، «جایگزینی اسناد رسمی با اسناد عادی» را از محوری‌ترین مسائل در تثبیت مالکیت دانست و از معاونت حقوقی دستگاه قضا خواست که این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند تا با عملیاتی شدن هرچه‎سریع‎تر این کار، مشکلات مربوط به تثبیت مالکیت در کشور برطرف شود.

نظام توزیع و تولید خودرو نیازمند جراحی است

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در همین زمینه به دغدغه مردم از افزایش قیمت خودرو اشاره کرد و با اشاره به نارضایتی همزمان تولیدکننده و مصرف‎کننده از این وضعیت، تأکید کرد: نظام تولید و توزیع خودرو نیازمند جراحی است و روش توزیع نباید هیزم برای شعله‎ور شدن آتش دلالان شود.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر این‎که امروز اصلاح وضعیت بازار خودرو مورد تأکید همگان است، متذکر شد: به وزیر پرتلاش صمت گفتم که لازم است نظام تولید و توزیع خودرو با همکاری دستگاه‎های مختلف مورد بازنگری قرار گیرد.

نظامات دلال پرور باید اصلاح شود

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: آقایان گاهی در سخنانشان در رسانه‎ها می‎گویند باید با دلالانی که نظام تولید و نظام بازار را مختل می‎کنند برخورد شود و مردم هم می‎بینند که دستگاه قضایی قاطعانه با اخلالگران نظام تولید و توزیع و نظام ارزی و پولی و بانکی برخورد می‎کند، اما این برخورد‌ها اصلاح‎کننده نظامات نیست.

رئیس قوه قضاییه بر همین اساس خاطر نشان کرد که تا دولت اقدام به اصلاح برخی سازکار‌های اجرایی نکند، از درون نظام‌های مالی و بانکی و ارز و طلا و همچنین نظام تولید و توزیع، افراد دلال و اخلالگر بیرون می‎آید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به استقبال گسترده مردم از بازار بورس اشاره کرد و ادامه داد: امروز رونق گرفتن بازار بورس برای همه نشاط‎ آور است، اما اگر این نقدینگی در این بازار به سمت تولید نرود و بورس بازی و آفات آن مورد توجه قرار نگیرد، طبعاٌ در آینده مشکل آفرین خواهد بود که یکی از تبعات آن افزایش پرونده‎های قضایی است.

با وجود تلاش آمریکا، امروز ابتکار عمل در دست مجاهدان در میدان منطقه است

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اظهارات آمریکایی‌ها برای الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی گفت که چنین اقدامی قطعاً موجب شکل گیری یک انتفاضه جدید در سراسر سرزمین‌های اشغالی و منظقه می‎شود که آمریکا و اشغالگران قدس شریف را پشیمان خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: اگر تا دیروز میز‌های مذاکره تعیین کننده مسائل مربوط به فلسطین و منطقه بود، امروز ابتکار عمل در دست جبهه مقاومت و مجاهدان در میدان است و آن‌ها هرگز اجازه نمی‌دهند تصمیمات و نیت‎های پلید مستکبران تحقق یابد.

آغاز به کار آزمایشی سامانه نوبت دهی الکترونیکی محاکم قضایی

در این جلسه زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از راه‎اندازی سامانه نوبت‎دهی الکترونیک محاکم در دستگاه قضایی خبر داده و اعلام کرد: این سامانه در راستای سیاست کلان قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ مبنی بر حفظ کرامت مردم، از هفته جاری به‎صورت آزمایشی در استان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این سامانه، پرسنل اداری و قضایی زمان‎های ارائه خدمات خود را اعلام کرده و مراجعه‎کنندگان امکان انتخاب وقت از میان زمان‎های اعلام شده را دارند که این امر زمینه کاهش ازدحام، آرامش مراجعه‎کنندگان، منظم و شفاف ‎شدن عملکرد همکاران قضایی و ارائه تحلیل و ارزیابی آماری را فراهم خواهد کرد.

زارع‎پور ادامه داد: سامانه نوبت‎دهی الکترونیک محاکم قضایی در بازه دو هفته در آذربایجان شرقی اجرایی خواهد شد و به تدریج در سراسر کشور و سازمان‎های تابعه قوه قضاییه و همچنین سازمان ثبت و پزشکی قانونی به اجرا در خواهد آمد.

حذف شورای رقابت از گردونه قیمت گذاری خودرو عامل التهابات اخیر بازار

حجت‎الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت بازار خودرو پرداخت و گفت: شرکت‎های خودروساز از اسفند ماه سال گذشته هیچ اعلامی مبنی بر فروش فوری نداشته‎اند. در مرداد ماه ۱۳۹۷ نیز به‎مدت یک‎سال تصمیم گیری درباره قیمت خودرو به ستاد تنظیم بازار سپرده و عملاً شورای رقابت از گردونه قیمت گذاری کنار گذاشته شد. با این‎که مدت یک‎ساله مذکور بیش از ۶ ماه است که اتمام یافته، شورای رقابت همچنان در این فرایند دخیل نیست؛ در حالی که قیمت گذاری پیشنهادی این شورا با آنچه به‎صورت رسمی اعلام شده، اختلاف فاحش دارد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با وزیر صمت برگزار شد، مقرر شد این وزارتخانه اختیارات شورای رقابت در قیمت گذاری خودرور را با قید فوریت همچون گذشته به این شورا بازگرداند.

جزئیات افزایش دستمزد و حق مسکن کارگران در سال ۹۹

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیگیری‌های این سازمان درباره مطالبه افزایش دستمزد کارگران در سال ۹۹ گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و گفت‌وگو با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقرر شد شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داده و موضوع افزایش حداقل دستمزد کارگران و افزایش حق مسکن آن‌ها در سال جاری را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۲۳:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا تو ایران وسیله نقلیه شخصی انقدر مهم هست که مردم این همه نگران گران شدنش هستن؟؟؟؟!!!!!واقعا نمیشه از وسیله عمومی استفاده کرد؟؟؟گرانی زندگی ،اجاره خانه و مواد غذائی را میشود درک کرد ولی مشگل گرانی خودرو چی بگم والاه من سالها خارج از ایرانم و بخاطر گرانی خودرو شخصی ندارم ولی بهر حال انقدر فکرم درگیر چرا گرون شده نیست ،خوب بشه !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
کرد
۲۰:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
چچچچچچچچچچههههههههههههههه عجب
Iran (Islamic Republic of)
خبرنگار
۰۹:۱۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
به وزیر پر تلاش صمت گفته‌ام !!!!!
حاجي كجاي كاري وزير پرتلاش معزول شد
Germany
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
ترمز سوداگری رو فقط مالیات سنگین که میتونه بکشه!
-
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما آقای رئیسی میتونید جلو این گرانی خودرو بگیری خودت ثابت کن به داد این مردم بیچاره برس دست خیانت کارها کوتا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
انواع مختلف دلال، دلال زعفران، سنگ قبر، قیر، طلا، دلار، ماشین، مسکن، زمین، بورس، میوه، و.... آیا نیاز نیست یه کد شناسایی داشته باشد؟ آیا نیاز نیست دلال مالیات بدهد؟ آیا..
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۷:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا قوت عزیزان قضایی . امروز که رئیس قوه قضاییه با وزیر صمت که نسبتا حامی مردم بوده جلسه برای قطع دست مافیای خودرو داشته همین امروز رئیس نسبتا محترم جمهور وزیر رو عزل می کنه . . ما ملت حامی عدالت هستیم ولی مافیای خودرو را باید از پشت دستگیر کرد نفوذی زیادن .
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۰۳:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای ریسی نوکرتم دمتگر مرد لطفا تو بازار مسکن هم ورود کنید به خاک سیا نشتیم ما مردم تو خدا
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۲:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
در عمل هیچ تغییری به نفع مردم دیده نشده ، اتفاقا روز به روز بدترم میشه . مردم از شعار خسته هستن موقع عمل کردن هست .
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۲:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرزها را باز کنند سود بازرگانی و حق گمرگی را صفر کنند
ببینند در همین ایام تحریم شرکتهای معتبر چگونه خودروهای با کیفیت را با نازلترین قیمت و شرایط قسطی ارایه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۰۲:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رییسی اگه اعلام کنن تحویل گیرنده خودرو حق فروش خودرورا تاچهار سال مگر به قیمت کارخانه وکسر استهلاک نداره اونوقت هیچ دلالی بیخود بااستفاده از کارت ملی دیگران ثبت نام نمیکنه مگر مصرف کننده واقعی باشه.اگه ماشین کمه وتقاضا زیاد چرا اینهمه خودرو صفر توبنگاهها برا فروش هستن؟نه اینه که مال دلالهست مصرف کننده واقعی که ماشینشو نمیفروشه.
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۱:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیران ایرانخودرو و سایپا مجرم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام آقای رئیسی شما زحمت بکشید ریشه ی این بی تدبیری و گرانی های کمرشکن را بررسی کنید وریشه کن کنید ،
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۱:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
به به دمت گرم از فردا ماشین به قیمت کارخانه می خریم تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۰:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اگر می خواهید زمینه جهش تولید را فراهم کنید ، بدانید که تنها راه حذف دلالی و آن هم محقق نمی شود مگر با حذف نقدینگی اعم از ارز ، ریال ، سکه و طلای گرمی .. لذا طرح حذف نقدینگی البته با روش اینجانب را حداقل گفتمانسازی و اگر کسی توانست بر آن ایرادی بگیرد که پاسخ نداشته باشد آنوقت اجرا نگردد. . البته خبر نگاران جوان باید پیگیر از سران قوا باشند شاید گره کور اقتصادی کشور باز گردد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعطیل کنین خودرو سازی و خیالمون راحت شه چ خبره اخه روز ب روز گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۰:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب رئیسی باسلام وقبولی طاعات
مملکت ماخیلی بی صاحب شده وهرکی هرکی شده ومافیای پلید هم دست بردار نیستن امیدوارم دست پلیدشان را از سر بازار خودر قطع کنید ومن از حامیان شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید خودروسازان بسته بشه
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۰۰:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رییسی،خداوکیل اگه مدافع حقوق مستضعفانی،که هستی،دلال هارو همانند ناقضان خبیث بیت المال باهاشون برخورد جدی کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا یک گزارش در باره وضعیت بی در و پیکر بنگاه های املاک داشته باشید، بنگاه های املاک بخاطر دوتومن کمیسیون بیشتر تو گوش صاحب خونه ها میخونن که اجاره ها رو ببرند بالا، تو این اوضاع کرونا لطفا به داد مستاجرها برسید، همسایه ی بالایی ما نسبت به پارسال 80 درصد اضافه کرده کرایه رو و همسایه ی پایینی خونشو با افزایش تقریبا 50 درصدی گذاشته برای رهن، لطفا اگر کسی کاری از دستش بر میاد برای مردم کاری کنه
Iran (Islamic Republic of)
جاسم
۰۰:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
چندسال است که بارها این هشدار ها را از قوه قضاییه و سازمان بازرسی و تعزیرات شنیده ایم و خووروسازان و دلالان هم کار خود را انجام دادند و دست مصرف کننده هم پر از گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سال ۹۸ سه مرتبه قیمت خودرو تغییر کرد و یک پراید ۱۴ میلیونی شد ۹۰ میلیون .تا این پراید را هم قیمت یک تویوتا هایلوکس نکنند دست بردار نیستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
بخش زیادی از مشکل تحمیلی خودرو به مردم رانت و. فساد مدیریتی کلان در داخل صنعت خودرو هست و همچنین به ازای فروش هر خودرو به نهادهای مختلف باید پول داد اگر خودرو وارد بشه و فضای رقابتی سالم مدیریت بشه میشه گامی در جهت توسعه این صنعت برداشت والا مافیا بازی مشکل چند برابر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۲۳:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگررییس جمهوربودی هیچ مشکلی نبود با تشکر ازپی گیری های خوب شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای رییسی شورحرارت اولی را نداری استخدامی قوه قضائیه هم افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
پراید برای قشر ضعیف هست و نباید تولید آن متوقف شود
به نظرم دولتها باید روی تولید فقط پراید سوبسید بدن اولا قشر ضعیف استفاده میکند ثانیا اثر تغییر قیمت پراید روی اقلام دیگه خیلی کوثر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رئیسی لطفا با دلالان قوه قضائیه هم اتمام حجت بفرمایید . ما هر چه می کشیم از فساد و حکم های ناعادلانه و خریداری شده برخی قضات در قوه قضائیه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای رییسی عزیز یه سری دلال افتادن وسط فقط خرید و فروش برا افزایش قیمت اصلا انگار دولت نمیچرخونه مملکت خود به خود خودکار هر کی هر کار دلش میخاد میکنه الهی خدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من که دیگه به هیچ کسی امیدوار نیستم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هیچ اتفاقی نمیفته .... پراید ۲۰ میلیونی تا ۹۰ رفت و خودرو ساز ها هم سودشان را بردند حالا برای قهرمان نمایی ، میان و یه مقدار اندک کاهش میدن مردم شاد شن ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ده بار شکایت کردم از گران‌فروشی سایپا که خودرو به من گرون داده،
پس چرا رسیدگی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این اقای رئیسی هم همش اتمام حجت میکنه چند نفر رو هم میگیره اسمشون رو میکنه سلطان اما دریغ از اصلاح امور مردم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
زحمت کشیدی تا حالا کجا بودین؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
قاتل نجفی در روزه روشن تبرئه شد دیگه چه حساب و کتابی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم دلسرد شدن از همتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینم یه شعار دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی بهش گفت که برکنارش کردن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
فکر اساسی بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش یه چند تا از این دلالها را اعدام میکردن تا چشم بقیه دلالها به حساب بیوفته
که نامردها باعث بدبختی خیلیا شدن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هرگاه دست دولت از این صنعت برداشته شود و نظارت شدید و مجازات بسیار شدید شود همه چی درست میشود ولی دولت از بیمه خودرو و.. نمیتونه دست برداره چون پول داره امروز قرار بود ساعهت 11 پیش فروش اینترنتی بشه اینتر نت ما از ساعت 1020 تا 1120 قطع شد و خیلی از مناطق دیگر دیگر اینکه چرا همیشه میگن تا 18 ماه ایا همه مردم تا حالا از ایران خودرو خرید کرذه اند ؟ و خیلی مسائل روشن و واضح
Germany
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی زود دارین ورود می کنید حال می موندید بازم بره بالاتر بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
داداش و برادر عزیزم اتمام حجت کردن یعنی دستت خالیه ، برو بگیرشون ، خوده بازار قیمت را پایین می اورد نه اینکه هر کاری خواستند بکنند و شما تحدید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس فقط شعار نده و چاقوتو تیز کن سید بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما که فقط حرف میشنویم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
احساس میکنم اقتصادمان درحال فروپاشی‌ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
احساس نیست واقعیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
احساس نکن مطمن باش با این وضعیت طلا و سکه وخودرو مسکن واجاره ودستمزده ،
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اقای ریسی لطفا دلالان مسکن جمع کنید یه عده خدا نشناس مردم بدبخت کردن ، درب هر بانگاه بری یه ماشین بالای 500 میلیون دارن _من کارمند ریال به ریال حقوق م دارم مالیات میدم این حضرات مالیات میدونن چیه؟
این حضرات درک اینو دارن یه کارمند حقوقش 3 میلیون پانصد هزار تومن چطور میتونه خونه بگیره که هر 6 ماه 100 میلیون گرونترش میکنن؟
یا امام زمان ظهرور کن داغون شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما زیاران چشم یاری داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عرض شود که تمام گرانی ها زیر سر مسئولینه چرا که 40درصد از فروش هر خودرو متعلق به دولت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداکنه اجرایی بشه خیلی خوبه دست دلال رو از خونه وماشین کوتاه کنید مردم خسته شدن شب میخوابی صبح پامیری میبینی خونه متری 2میلیون گرون شده ماشین 20میلیون گرونترشده
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی لائینی
۱۹:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب رئیس ! روزهای آغازین حضور جنابعالی تاکیدا بر برخورد با نحوه پیش فروش خودرو و برخورد عدم ایفای تعهدات خودروسازان فرمایشاتی را مطرح کرده بودید آیا حداقل یک یک قدم کوچک برای پیگیری فرمایشات خویش برداشتید؟؟ آیا واقعا از درد و رنجی که دلالان و مافیای خودرو و همچنین سوء نیت خود خودروسازان به مردم روا داشته اند بی اطلاع هستید؟؟؟ آیا زمان آن نرسیده که ذره ای نسبت به التیام درد این ملت واکنش مناسبی نشان دهید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
امیدوارم تاثیر گذار بوده باشه
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۱۹:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط حرف عمل که ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا رئیسی واقعا دمت گرم که پیگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببین دلت خوش نکن مسئولان چهل ساله از این حرفا میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
حرف که فایده نداره عمل کو!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چقدرحقوق مصرف کننده رعایت شد بازهم قیمتهاروبردن بالاتر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا در بخش مسکن هم ورود کنید مثل به جوونها مزایایی از جمله دادن زمین به قیمت دولتی کمک کنید
بسیار سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما یک بخش رو بگو که لازم الورود نباشه؟!! اما چه ورودی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینجوری که عین قضیه ماشین میشه برادر عزیز ....
بنظر من بهترین کار اینه که یه سیاستی اجرا کنن که ما مردم بزرگوار دلالی نکنیم . حالا چجوری میتونن اجرا کنن رو نمیدونم ولی مطمعنم که میشه این کارو کرد . اگرررر بخوان ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو رو خدا یه کاری کنید به مردم داره ظلم میشه
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۵:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کارگر جانباز کارگران عامل تورم با این حقوق بد بخت تر سرکارگر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
Abc
۱۵:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط بازار خودرو درگیر دلال بازیه؟ مسکن، میوه، گوشت، خوارو بار و صد ها چیز دیگه درگیر دلال بازی نیست؟ وقتی دولت خودش از دلالی حمایت می کنه چه انتظاری جز این وضع میشه داشت!؟
Iran (Islamic Republic of)
امیدوار
۱۵:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
فکری بحال قیمت کامیون هم بکنید که قیمتش خیلی نجومی شده تشکر از آقای رییسی بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
روزی نیست شرکت های خودروسازی را ناراحت بشیم . ۶ ساعت در روز اسیر اتوبوس و تاکسی ام. با حقوق ۸۰۰ چه کار کنم. چرا کسی صدای ما رو نمیشنوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام آقای رئیسی، تمام ناامنی ها و عدم ثبات قیمتهااز جمله کالاها و خودرو و مواد غذایی و دارو و .... ، در دلالی سکه و طلا که منشا۶ اصلی آن، قیمتهای ساختگی در دلار در پیاده روهای تهران است که بصورت لحظه ای معاملات خود را در کانالها و سایتهای ساختگی خود اطلاع رسانی می کنند می باشد، که بی تفاوتی دولت سبب این آشفتگی و تاثیر آن شده و مردم تحت تاثیر نتیجه و زجر آن قرار می گیرند، که باید بساط آنها را جمع کنید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
همش اتمام حجت تاکید کی وقت عمل میرسد؟!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
همیشه اینطوری بوده، اول قیمت ها یهویی در بازار آزاد میره بالا و بعدش مسئولین مثل یه فرشته ی مهربون میان وسط یه کم قیمت پایین تر رو مصوب میکنن و اون میشه قیمت نهایی، مثلا پراید میشه 100 تو بازار آزاد، بعدش مسئولین میان قیمت 85 میلیون رو تصویب میکنن و اینطوری همه چیز میخوابه و ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رئیسی این مملکت درست نمی شود مشکل اساسی جای دیگریست.....
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
نگذارید این زالو صفتان بیشتر از این با جان و مال مردم بازی کنند و سرمایه های ملی را به هدر بدهند و به خونخواری خود همچنان بپردازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
نگذارید این زالو صفتان بیشتر از این به خونخواری خود بپردازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجبا!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید افراسیابی
۱۴:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام..همینطور که نسبت به قیمت خودرو دارن اقدام میکنن یه نیم نگاهی به قیمت دلار و یورو هم بندازن که توی این خلوتی خیلی شیک و مجلسی دارن به بیست تومن میرسن.از همین باشگاه خبرنگاران مردم انتظار دارن تا همین بحث هم پیگیری و سریع رسانه ای بشه چون به پشتوانه گرونی دلار یکسری دارن خوب میتازونن و خون مردم رو کردن تو شیشه.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا قوت سید بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
همش شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این چه طرز قیمت گذاری خودرو بود!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
پراید رو ۸۰ تومن گرون کردن چیکار کنیم؟

- دو میلیون ارزون کنیم مردم خوشحال شن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من اوضاع بازار خودروهای سنگین خیلی بدتر از خودروهای سواری هست، باید یه فکری برای قیمتهای فضایی خودروهای سنگین کنند ، چونکه گرانی های سر سلام آور از این بازار شروع شد ، کامیون چینی از 100 میلیون شده 2 میلیارد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببینیم و تعریف کنیم
تابحال جز سرکاری چیزی نبوده و حرف و حرف
-
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشا... که نتیجه عملی داشته باشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وخدا قوت آقای رئیسی، ترا به خدا دلالان را نقره داغ کنید
دلالان در هر رسته رو اعدام کنید
خسته شدیم از این گرانی های کمر شکن
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۳:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
بررسی کنید مدارک خودروسازها را اصلا اسم نویسی میشه
من فکر کنم ثبت نام اینترنتی بازیه چون سایت که باز میشه مشکل داره و قتی هم خوب میشه ظرفیت تکمیله البته این روال در ایران خودرو بیشتر هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رئیسی اگه مرد عمل هستی به مردم نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۱۳:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
پراید 60 شدقرار به پیگیری شد.پراید 70 شد قرار به پیگیری شد .90 شد قرار به پیگیری شد ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
توروخدا دست دلالان را کوتاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر رئیسی
Netherlands
دلسوز
۱۳:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
.مسولین که پوادارن ماشالله
تکلیف اون بیچاره چیه پولی کنار گذاشته تا با یک ماشین 2 خانواده رو نون بده
Iran (Islamic Republic of)
صاحب یک آردی خسته پر مصرف
۱۳:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهشا هر کی خودرو به تعداد بالا احتکار کرده رو شناسایی کنید خودروهایش را مصادره کنید بعد هم تحقیق کنید چطور تعداد بالا خودرو ثبت نامی صاحب شده باعث و بانیش رو هم مجازات سنگین کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت به اقای رئیسی ای کاش قیمت خودرو کاهش پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
سيد مهدي
۰۹:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا الان كجا بوديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار