وقوع دو انفجار در مناطق تحت کنترل نیرو‌های ترکیه در شمال سوریه

دو انفجار نسبتاً قوی مناطق تحت کنترل نیرو‌های ترکیه در شمال سوریه را لرزاند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دو انفجار نسبتاً قوی مناطق تحت کنترل نیرو‌های ترکیه در شمال سوریه را لرزاند.

بر این اساس، در انفجار نخست که ساعاتی پیش در شهر الباب صورت گرفت ۱۱ غیرنظامی زخمی شدند. وزارت دفاع ترکیه یگان‌های مدافع خلق (کُرد‌های سوریه) را که آنکارا همپیمان حزب کارگران کردستان (پ ک ک) می‌داند، مسئول این انفجار معرفی کرد.

همچنین یک انفجار شدید در شهر عفرین در شمال حلب رخ داد. هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این انفجار خبر منتشر نشده است.

نظامیان ترکیه به بهانه مبارزه با کُرد‌های جدایی طلب که در مرز این کشور با سوریه مستقر بودند، با نقض حاکمیت سوریه، شمال این کشور را اشغال کرده اند. در مقابل، نیرو‌های یگان‌های مدافع خلق نیز به صورت مداوم مواضع نظامیان ترکیه در خاک سوریه را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ سوریه ، پ ک ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این ترکیه خیلی شورش درآورده ها،، بابا به تو چه که رفتی تو سوریه لشکر کشی میکنی،، همه شون بخدا این کشورها تروریست هستن، ترکیه، روسیه، چین، کره، اروپا، آمریکا هم جای خودش،، کشورهای عربی هم همیطور،، همه شون، یا مستقیم یا غیرمستقیم دارن کمک تروریست ها میکنند،،،، خدا همه تون نابود کنه،، ان شاء الله صاحب اصلی جهان بیاد تا ما شیعیان هم خنده ای بر لب داشته باشیم و به رخ دنیا بکشیم که مولایمان آمد،،، خدایا زودی زود صاحب این جهان برسون،،
آخرین اخبار