حجت‌الاسلام آقامیری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم به کشور نشاط کاری خواهد بخشید

مدیر موسسه تبیان گفت: قطعا مجلس مطالبه گر هم قوه مجریه را به خط خواهد کرد و هم مطالباتش از قوه قضائیه بالا خواهد بود.

مجلس یازدهم به کشور نشاط کاری خواهد بخشیدحجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آقامیری مدیر عامل مؤسسه تبیان در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مجلس یازدهم گفت: من به عملکرد مجلس یازدهم که اخیرا با نظر مردم انتخاب شده بسیار خوشبین هستم.

او ادامه داد: افرادی که در این مجلس حضور دارند، آدم‌هایی هستند که دغدغه استقلال و شکوفایی کشور را دارند و سخنرانی آقای قالیباف هم گویای این بود که در این مجلس قرار است اقدام ویژه‌ای انجام دهد و من اعتقاد دارم که این مجلس حتما یک اقدام ویژه‌ای را متمایز از سایر مجالس انجام خواهد داد و من خیلی خوشبین هستم به این مجلسی که انشالله به زودی کار خود را شروع خواهد کرد، زیرا این مجلس قطعا با سایر مجالس چند دوره قبل کاملا متفاوت خواهد بود.

آقامیری افزود: مجلس یازدهم قطعا مجلسی انقلابی، راهگشا، دغدغه‌مند و جامعه محور خواهد بود و گمانم این است که اولویت‌های مجلس یازدهم در سال ۹۹ حتما موضوع جهش تولید و اقتصاد کشور خواهد بود و رفع نگرانی‌های مردم در موضوع اقتصادی، در بحث فرهنگ و دیپلماسی کشور  را مد نظر خواهد داشت.

او در پایان خاطر نشان کرد: قطعا این مجلس مطالبه گر هم قوه مجریه را به خط خواهد کرد و هم مطالباتش از قوه قضائیه بالا خواهد بود و مجلسی است که کشور را با یک نشاط کاری مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
زرشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
یا شیخ.
فرض بر اینکه کل نمایندگان آخرت پاکی و اخلاص و ... اگر نظارت و شفافیت نباشد قدرت فساد می آورد.
فقط شفافیت و نظارت که نشاط می آورد
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۱۴:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چراوچگونه ؟
آخرین اخبار