حاجی پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هر سه قوه باید برای حل مشکل مردم پای کار بیایند

منتخب مردم آمل در مجلس یازدهم گفت: مردم این روز‌ها مشکلات زیادی دارند و هر سه قوه باید برای حل مشکل مردم پای کار بیایند.

رضا حاجی پور منتخب مردم آمل در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: امروز با چالشی تحت عنوان تعطیلی کارخانه‌های بزرگ در کشور مواجه هستیم که منجر به بیکاری تعداد زیادی از کارگران شده و مشکلات زیادی برای آن‌ها به وجود آورد و در بحث تولید هم جامعه را تحت الشعاع قرار داده است.

او افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر سه قوه باید در حل و رفع این مشکل پای کار باشند و آن را در دستور کار خود قرار دهند.

حاجی پور ادامه داد: با وجود مشکلات گذشته و وارد شدن ویروس کرونا به کشور، شاید بتوان گفت مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم از زمان جنگ بیشتر باشد.

منتخب مردم آمل در ادامه گفت: امروز مشکلات زیادی در زندگی مردم وجود دارد و تنها راه برون رفت از آن ها، افزایش تولید در زمینه‌های مختلف است، اگر چنین اتفاق نیفتد، سفره‌های مردم کوچک شده و ناهنجاری‌ها افزایش می‌یابد.

او در پایان تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات همفکری دستگاه‌ها و سران سه قوه است و دولت هم باید با ارائه تسهیلات آسان و ارزان قیمت به کمک مردم بیاید و آن‌ها را در این مشکلات یاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار